Jeśli nie chcesz uczestniczyć w wyścigu szczurów, a mimo wszystko pragniesz zdobyć zawód z przyszłością, to dobrze trafiłeś. Podpowiemy w jakich, mało popularnych, branżach można osiągnąć sukces i zarobić spore pieniądze.  

Data dodania: 2014-01-25

Wyświetleń: 1359

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Zawody z przyszłością, o których byś nie pomyślał!

Lubisz sprzątać?

Firmy sprzątające radzą sobie coraz lepiej. Zainteresowanie takimi usługami rośnie. Być może wynika to z faktu, że dużo osób więcej czasu spędza w pracy niż w domu. Będąc w domu chcą więc odpocząć, a nie poświęcać czas na sprzątanie. Wolą zapłacić komuś za mycie okien, wytarcie kurzu, czy wyprasowanie koszul, niż robić to samemu. Opłaca się więc założyć działalność gospodarczą świadczącą usługi właśnie w tym zakresie. Mimo, że sprzątanie nie należy do najprzyjemniejszych czynności, to wysokie zarobki z pewnością to wynagrodzą.

Dbaj o urodę innych

To dobry czas dla gabinetów kosmetycznych i salonów SPA. Ludzie mogą tu odpocząć od pracy i codziennych problemów. Zrelaksować się i odprężyć. Poza tym, w dzisiejszych czasach każdy chce wyglądać pięknie. Gabinety kosmetyczne są odpowiedzią na takie zapotrzebowanie społeczeństwa. Można tutaj doprowadzić swój wygląd do perfekcji, dzięki różnym zabiegom. Fryzjer, kosmetyczka, stylista i makijażystka są więc zawodami z przyszłością. To branże, w ktorych można się nieustannie rozwijać i doskonalić. Jeżeli dobrze pokierujesz swoją karierą, możesz zarabiać bardzo duże pieniądze.

Jest i miejsce dla humanistów

Mówi się, że współczesny rynek pracy nie jest zbyt łaskawy dla humanistów. Nie jest to do końca prawda. Umiejętności humanistów są bardzo pożądane, trzeba tylko wiedzieć w jakich branżach. Kluczowa jest tutaj umiejętność połączenia jakości przekazu z siłą jego oddziaływania. W dobie internetu komunikacja z użytkownikami odbywa się głównie na słowie pisanym. Wiele firm szuka osób, potrafiących sprawnie tworzyć dobrej jakości teksty. Zapotrzebowanie na blogerów, copywriterów i community menagerów jest bardzo duże.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena