0 głosów

Co z SEO? To pytanie wielu z nas zadaje sobie każdego dnia. Zastanawiamy się, co zrobić, żeby nasza strona była jak najwyżej w wyszukiwarce. Nie jest to takie łatwe.

Mało kto kiedyś słyszał o czymś takim jak 'pozycjonowanie'. Była to mało popularna branża. Teraz staje się coraz bardziej pożądana. Wiele firm inwestuje w swojego własnego pozycjonera albo powierza swój marketing całej firmie, która się tym zajmuje. To bardzo dobre posunięcie. Ważne jest, by każdy zajmował się tym, na czym się zna najlepiej!

Firmy SEO powstają jak grzyby po deszczu. Warto przejrzeć ofertę wielu z nich, aby wybrać najlepszą. Popytajmy więc znajomych, poczytajmy w Internecie, co mówią inni klienci i zadzwońmy, żeby porozmawiać bezpośrednio z konsultantem.

Firmy oferują wiele ciekawych rozwiązań, od optymalizacji, przez linkowanie, social media, a kończąc na katalogach branżowych. Katalogi internetowe czy też panoramy internetowe są bardzo dobrym miejscem, aby umieścić tam naszą firmę. Tworzy nam się wówczas indywidualna wizytówka, która zacznie pojawiać się w szeregach innych stron wyszukiwarki. Pomoże to nam zdobyć kolejnych klientów.

W takich panoramach nasza firma będzie wyświetlać się na osobnej stronie, będziemy mieć także krótką informację o naszej działalności, godziny otwarcia, galerię zdjęć czy kontakt. Niektóre katalogi oferują także mapkę dojazdu, odnośnik do strony internetowej, jeśli taką posiadamy. To dobry początek, by zareklamować naszą firmę!

Moim zdaniem, katalogi firmowe są potrzebne. Znajdujemy w nich firmy z branż, które nas interesują. Wszystko jest w jednym miejscu, logicznie posortowane. To bardzo ułatwia znalezienie tego, co dla nas najlepsze.

Licencja: Creative Commons