Zastanawiające jest, że tylko około 50% polskich firm w swojej działalności wykorzystuje  Internet (według raportu “Polska internetowa”). Dlaczego firmy nie chcą mieć choć wizytówki internetowej, by zaprezentować swoją ofertę światu? Może nie wiedzą, że kosztuje to niewiele. 

Data dodania: 2013-02-12

Wyświetleń: 1278

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

9518838_mNajpierw wyjaśnijmy, co to jest wizytówka internetowa?

Najprościej mówiąc, jest to uproszczona wersja strony internetowej. Jej podstawową zaletą jest mniejsza cena niż zwykłej strony oraz proste zarządzanie jej treścią. Wbrew pozorom nie jest to ubogi krewny zwykłej strony, dostajemy możliwość zarządzania treścią strony, wstawiania zdjęć czy korzystania z galerii lub formularza kontaktowego. Więc czym różni się ona od każdej innej strony? Tym, że jest oparta na schematach: u góry nagłówek, potem menu i treść strony. Niby tak jak wszędzie, ale nie możemy tego zmieniać, mamy ograniczoną ilość stron, tylko jedną galerię i formularz kontaktowy. Jest to, jak sama nazwa wskazuje, wizytówka mała i zgrabna jak jej papierowy odpowiednik.

Teraz już wiemy, co dostajemy, ale pozostaje pytanie: jak się do tego zabrać?

Pierwsza rzecz do znalezienia to domena. Tak, znalezienia, bo w dzisiejszych czasach dobrą domenę niestety należy znaleźć. Jest tak dużo internautów, że wiele dobrych domen jest już zarejestrowanych. Gdyby ktoś nie wiedział, co to domena, to wyjaśniam. Nazwa, którą internauta wpisuje w okienku adresu przeglądarki, żeby znaleźć Twoją wizytówkę internetową, to właśnie domena np. jankowalski.pl. Najczęściej nazwa domeny nasuwa się sama, bo jest nazwą firmy. Jednak czasami warto się zastanowić, czy nie poszukać domeny związanej z naszą działalnością np. kucharzdamian.pl, przyznajcie sami, łatwiej zapamiętać to niż fphu-kuchdamian.pl.

Mamy domenę i co dalej?

Teraz nadszedł czas na wybór firmy, która przygotuje naszą wizytówkę. Możemy oczywiście znaleźć darmową wizytówkę, ale czy na pewno chodzi o to, by mieć ją podobną do 34 innych?
Warto znaleźć firmę, która oferuje przygotowanie wizytówki dopasowanej do Twoich potrzeb. Podajesz podstawowe informacje o swojej firmie i zakresie działalności i na tej podstawie przygotowuje się projekt. Po jego akceptacji następuje instalacja wizytówki na serwerze, uzupełniamy jej treść i wszystko gotowe. Szybko, sprawnie, bez zbędnych formalności i, co najważniejsze, w atrakcyjnej cenie. Pamiętaj, najlepiej znaleźć firmę, która zaoferuje kompleksowe rozwiązanie, wykona wizytówkę, zarejestruje dla Ciebie domenę i dołoży hosting i to wszystko w jednej cenie.

Czy teraz jeszcze zastanawiasz się, czy warto mieć swoją wizytówkę w Internecie?

Licencja: Creative Commons
0 Ocena