Wybicie się spośród konkurencji wymaga nie lada sprytu i pomysłowości. Stosowane chwyty marketingowe często przechodzą nasze najśmielsze oczekiwania. Sposobów na zwrócenie uwagi klienta jest naprawdę wiele. Czujność, trafne spostrzeżenia i szybkie decyzje to cechy myśliwego, który z pewnością upoluje swoją ofiarę.

Data dodania: 2011-10-16

Wyświetleń: 2086

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Świat reklamy rządzi się swoimi bezwzględnymi prawami. Walkę o pozycję lidera w danej branży mogą wygrać tylko najsilniejsze i najbardziej kreatywne jednostki. Specjaliści do spraw marketingu stale poszukują nowych sposobów promowania produktów i usług. Tradycyjne formy reklamy wspierane są przez coraz bardziej innowacyjne rozwiązania. Dobra reklama powinna być śmiała i zaskakująca. Powinna jednocześnie zawierać czytelny w odbiorze i łatwy do zapamiętania przekaz.

 

Istotnym elementem wszelkich działań mających na celu promocję firm jest zastosowanie kilku odmian reklamy równocześnie. Dobór odpowiednich dla danej branży form promocji warto zlecić specjalistom. Doświadczenie, wiedza oraz znajomość aktualnych potrzeb rynku to cechy, którymi muszą wyróżniać się pracownicy renomowanych agencji reklamowych. Pierwszym krokiem skutecznej promocji jest zadbanie o rozpoznawalność marki wśród jak największej liczby osób. Postulat ten można wcielić w życie poprzez umieszczenie starannie zaprojektowanego logo na gadżetach i uniformach pracowniczych.

 

Odzież reklamowa jest z założenia wizytówką firmy. Odgrywa ona istotną rolę w wywoływaniu pozytywnych skojarzeń u klientów. Duży wpływ na kształtowanie wizerunku firmy mają elementy graficzne znajdujące się na T-shirtach, polarach, czapeczkach, czy bluzach noszonych przez pracowników. Nie bez znaczenia pozostaje też dobór kolorów, które w tym przypadku, mocno oddziałują na psychikę klientów rozbudzając w nich z góry założone emocje.

 

Współczesny klient podlega nieustannym manipulacjom marketingowym. Wielu potencjalnych nabywców produktów lub usług nie zdaje sobie sprawy, że ich decyzje podejmowane są pod wpływem bodźców, które są w nich celowo wymierzone. Sprawienie, by klient czuł się wyjątkowy to podstępny, ale nieszkodliwy i bardzo efektywny sposób na zjednanie sobie jego sympatii. Obdarowanie klienta upominkiem lub koszulką opatrzoną logo firmy to nic innego, jak niepisana umowa zobowiązująca do ponownego odwiedzenia swojego darczyńcy.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena