Jeżeli wierzyć statystykom to 98% ludzi działających w marketingu sieciowym nie odnosi sukcesu. Chociaż wszystkie firmy marketingu sieciowego oferują świetne produkty (lub usługi), mimo to nadal tylko nieliczna grupa osób odnosi wielkie sukcesy. Dlaczego tak się dzieje? Od czego zależy sukces w marketingu sieciowym?

Data dodania: 2011-05-18

Wyświetleń: 1786

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Cóż, ktoś może powiedzieć, że zależy to od firmy, od produktu, od osoby sponsora, itd. I chociaż wszystkie te elementy są istotne i będą pomocne, to czy aby na pewno to one mają decydujący wpływ na Twój sukces? Uważam, że nie. Oto dlaczego tak uważam.

Czym jest marketing sieciowy?

Marketing sieciowy to biznes i tak jak każdy biznes wymaga on stałej pracy na jego rozwojem. Niektórzy traktują marketing sieciowy jako hobby i nie ma w tym nic złego, ale jeżeli spojrzysz na takich ludzi jak Randy Gage, Donna Johnson, Art Jonak, itp. od razu zauważysz różnicę pomiędzy hobby, a biznesem. Jeżeli chcesz odnieść prawdziwy sukces, musisz nastawić się na ciężką pracę.

Czym marketing sieciowy nie jest?

Marketing sieciowy nie jest czymś w stylu "stań się szybko bogaty", lub "wzbogać się natychmiast", itp. Jeżeli szukasz sposobu, aby szybko się wzbogacić, poszukaj szczęścia na loterii.

Marketing sieciowy - dla kogo jest?

Oto cechy, jakie musi posiadać osoba, która chce odnieść sukces:

1. ODWAGA

Początkowo wsparcie moralne może przychodzić z trudem.

2. OTWARTOŚĆ

Czy jesteś skłonny przyjmować rady od osób bardziej doświadczonych od Ciebie?

3. SYMPATYCZNOŚĆ

Powinieneś skupić się na szkoleniu i rozwoju ludzi, nie na pieniądzach. Zyski przyjdą później.

4. PASJA i KOMUNIKACJA

Produkty nie sprzedają się same. To ludzie sprzedają produkty - a w przypadku marketingu sieciowego, możliwości biznesowe - poprzez komunikację z pasją.

5. WYTRWAŁOŚĆ

Rzym nie został zbudowany w jeden dzień. Marketing sieciowy nie jest dla ludzi, którzy wyznają zasadę "wzbogać się szybko, nic nie robiąc."

6. SAMODYSCYPLINA

Chociaż prawdopodobnie będziesz mieć mentora, który będzie Cię wspierał, nadal będziesz musiał ustalić sobie dzienny harmonogram pracy nad swoim biznesem i trzymać się go.

7. RADZENIE SOBIE Z ODMOWĄ/ODRZUCENIEM

Musisz nauczyć się akceptować odmowę i mimo to iść naprzód.

Marketing sieciowy - dla kogo nie jest?

Każdy sukces ma swoją cenę oraz wymaga pewnych wyrzeczeń i poświęceń. Jeżeli zamiast pracować nad swoimi umiejętnościami, rozwojem osobistym oraz rozwojem swojego biznesu, wolisz spędzać czas, np. oglądając telewizję, być może marketing sieciowy nie jest dla Ciebie.

Jak widzisz jedyną osobą odpowiedzialną Twój sukces, czy to w marketingu sieciowym, czy w każdym innym aspekcie życia jesteś Ty sam!

Myślę, że gdybym zapytał Jima Rohn'a o to, co muszę zrobić, by odnieść sukces, odpowiedziałby: "By mieć więcej niż masz, stań się kimś więcej niż jesteś." A następnie dodałby: "Nie życz sobie, żeby było łatwiej; życz sobie, abyś Ty był lepszy."

Licencja: Creative Commons
0 Ocena