Wraz z rozwojem internetu i dostępem do tego medium wiele osób dostrzega nowe możliwości w rozwoju własnych struktur w biznesie MLM. Czy internet to wystarczające narzędzie do tego by skutecznie i szybko wybudować ogromną strukturę?

Data dodania: 2011-01-31

Wyświetleń: 1323

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 2

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

2 Ocena

Licencja: Creative Commons

Przeglądając różne strony w poszukiwaniu odpowiedzi na pytanie, które postawiłem w tytule, możesz trafić na wiele sugestii, które niejednemu mogą zamieszać w głowie.

Jak więc rozwijać swój biznes MLM?

W ostatnim czasie pojawiło się wielu ekspertów od marketingu internetowego, którzy twierdzą, że biznes MLM szybciej wybudujesz przy użyciu Internetu niż tradycyjnymi metodami. Niektórzy głośno krzyczą, że tradycyjne metody są przestarzałe i nieskuteczne.

Z kolei inna grupa twierdzi, że tradycyjne metody są bardziej skuteczne, bo kontakt z drugim człowiekiem powinien być realny a nie wirtualny. Biznes MLM to biznes relacji z drugim człowiekiem a te trudne są do wybudowania przez Internet.

Komu przyznać rację?

Obserwując w ostatnim czasie ogromny postęp i różnorodność narzędzi internetowych wspierających działania w Internecie, błędem byłoby tego nie zauważyć.  Jeżeli myślisz o rozwoju swojego biznesu powinieneś wykorzystać potencjał Internetu i możliwości, jakie oferuje.

Uważam jednak, że porzucanie tradycyjnych metod na rzecz Internetu jest nie do końca dobre.

 Dlaczego?

Wdrażanie systemu (zestawu narzędzi internetowych) on-line wymaga czasu i właściwego przygotowania ( możesz to oczywiście zlecić innej osobie, która się na tym zna). Na rezultaty będziesz musiał jednak poczekać. Jeżeli chcesz zarabiać szybko, to bez tradycyjnych metod się nie obędzie.

Decydując się na wybór jedynie słusznej metody powinieneś mieć świadomość, że mimo praktycznie powszechnego dostępu do internetu nie wszyscy z niego korzystają.

Podsumowując…

Wykorzystanie Internetu do rozwijania swojej działalności w MLM jest jak najbardziej uzasadnione.  Stosowanie narzędzi internetowych pozwoli ci zautomatyzować twój biznes, ale czas oczekiwania na rezultaty warto przeznaczyć na działalność off-line.

Działalność off-line w marketingu sieciowym znacznie ewoluowała, dlatego warto w swej codziennej pracy korzystać z tego, co najlepsze w tradycyjnych metodach jak i nowoczesnych. Działanie na obu tych płaszczyznach (realnej i wirtualnej) może ci przynieść ogromne korzyści a o to w tym wszystkim chodzi.

Licencja: Creative Commons
2 Ocena