1. Prośba o komentarz
Sprzedajesz na allegro? Prowadzisz sklep internetowy? Możesz automatycznie prosić o komentarze dotyczące produktów czy obsługi. Wystarczy dodać maleńki skrypt do Twojego sklepu i każdy Twój klient po 5 dniach od zakupu może otrzymać prośbę o wypełnienie ankiety.
2. Ponowienie zakupu
Dzięki narzędziom e-mail marketingowym już nie musisz dzwonić do każdego klienta, aby zaproponować mu ponowny zakup. Teraz możesz dotrzeć do tysięcy klientów przy dosłownie symbolicznych nakładach pracy. Wystarczy dodać do kolejki, ofertę, która zostanie wysłana automatycznie do każdego klienta po 30 dniach od pierwszego zakupu.
3. Budowanie relacji z klientem
Dostarczając klientom wartościowe informacje można w bardzo łatwy, a co najważniejsze niskim kosztem, zbudować z nimi więź dzięki której staną się naszymi lojalnymi klientami.
4. Edukacja klientów
Czy Twoi klienci czytają instrukcję obsługi? Czy przeciętny Kowalski kupując najnowszy telewizor plazmowy zna wszystkie funkcje nowego nabytku? Na oba pytania odpowiedź, brzmi: „Najpewniej NIE!”.
Dzięki e-mail marketingowi możesz każdemu klientowi automatycznie wysłać opis wszystkich ważnych – i tych mniej ważnych też – funkcji. Co najważniejsze. Możesz cały materiał podzielić na strawne kawałki i każdego dnia wysłać opis jednej funkcji. Zobaczysz, że klienci będą Ci bardzo wdzięczni za takie wskazówki, a rozważając kolejny zakup na pewno będą pamiętać o doskonałej obsłudze jaka spotkała ich z Twojej strony.