Bardzo często słyszę opinie w stylu: „mi to nie potrzebne”, „świetnie daję sobie redę bez e-mail marketingu”. „a po co mi to? Przecież zarabiam…”. Niestety osoby wypowiadające powyższe i im podobne opinie nie mają pojęcia jak bardzo dalekie są od prawdy.

Data dodania: 2011-01-04

Wyświetleń: 1728

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Zobacz dlaczego powinieneś korzystać z dobrodziejstw jakie daje e-mail marketing.

1. Automatyzacja

 Po pierwsze automatyzacja biznesu. Dzięki kolejkom follow-up możesz w pełni, a jeśli nie w pełni to w bardzo znaczny sposób zautomatyzować działanie swojej firmy. Jeśli sprzedajesz produkty elektroniczne (e-booki, pliki, programy, skrypty) to nie ma lepszego rozwiązania niż autoresponder. Dzięki niemu wyślesz towar, zbierzesz opinie, wyślesz kolejną ofertę i wiele więcej… bez Twojego udziału, w pełni automatycznie.

 Sprzedając produkty fizyczne nie da się zautomatyzować wszystkiego. Przecież komputer nie zapakuje i nie zaniesie na pocztę towaru. Jednak i w tym przypadku w odpowiedni sposób zastosowany autoresonder potrafi zastąpić pracę nawet kilku osób.

 2. Pracujesz tyko raz

 Dzięki wykorzystaniu narzędzi e-mail marketingowych wiele czynności wykonujesz tylko raz, a cała ponowna praca wykonuje się za Ciebie. Dajmy na to, podziękowanie za zakup. Zamiast wysyłać ręcznie wiadomość do każdego klienta dodajesz ją raz do kolejki, a każdy kolejny klient otrzyma tę wiadomość automatycznie – bez potrzeby Twojej pracy.

 3. Budujesz listę adresową

 Korzystając z narzędzi e-mail marketingowych można w bardzo łatwy zbudować listę osób zainteresowanych tematyką naszego sklepu. Jeśli będziesz działać w odpowiedni sposób, na pewno część z nich zostanie Twoimi stałymi klientami

 4. Budujesz relację

 Jeśli do kolejki wiadomości dodasz kilka e-maili, które będą interesujące dla twoich klientów możesz liczyć na miłą niespodziankę. Przy kolejnej akcji promocyjnej zaskoczy Cię pozytywna reakcja subskrybentów. E-mail marketing jest najlepszym narzędziem do budowania relacji międzyludzkich na masową skalę.

 5. Oszczędzasz pieniądze

 Nie znam tańszego narzędzia komunikacji z potencjalnymi i obecnymi klientami niż e-mail. Korzystając z dobrodziejstw e-mail marketingu możesz zaoszczędzić niemałe sumy. E-mail marketing może w znaczny sposób ograniczyć liczbę osób które zatrudniasz do komunikacji z klientami.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena