Zobacz dlaczego powinieneś korzystać z dobrodziejstw jakie daje e-mail marketing.
1. Automatyzacja
Po pierwsze automatyzacja biznesu. Dzięki kolejkom follow-up możesz w pełni, a jeśli nie w pełni to w bardzo znaczny sposób zautomatyzować działanie swojej firmy. Jeśli sprzedajesz produkty elektroniczne (e-booki, pliki, programy, skrypty) to nie ma lepszego rozwiązania niż autoresponder. Dzięki niemu wyślesz towar, zbierzesz opinie, wyślesz kolejną ofertę i wiele więcej… bez Twojego udziału, w pełni automatycznie.
Sprzedając produkty fizyczne nie da się zautomatyzować wszystkiego. Przecież komputer nie zapakuje i nie zaniesie na pocztę towaru. Jednak i w tym przypadku w odpowiedni sposób zastosowany autoresonder potrafi zastąpić pracę nawet kilku osób.
2. Pracujesz tyko raz
Dzięki wykorzystaniu narzędzi e-mail marketingowych wiele czynności wykonujesz tylko raz, a cała ponowna praca wykonuje się za Ciebie. Dajmy na to, podziękowanie za zakup. Zamiast wysyłać ręcznie wiadomość do każdego klienta dodajesz ją raz do kolejki, a każdy kolejny klient otrzyma tę wiadomość automatycznie – bez potrzeby Twojej pracy.
3. Budujesz listę adresową
Korzystając z narzędzi e-mail marketingowych można w bardzo łatwy zbudować listę osób zainteresowanych tematyką naszego sklepu. Jeśli będziesz działać w odpowiedni sposób, na pewno część z nich zostanie Twoimi stałymi klientami
4. Budujesz relację
Jeśli do kolejki wiadomości dodasz kilka e-maili, które będą interesujące dla twoich klientów możesz liczyć na miłą niespodziankę. Przy kolejnej akcji promocyjnej zaskoczy Cię pozytywna reakcja subskrybentów. E-mail marketing jest najlepszym narzędziem do budowania relacji międzyludzkich na masową skalę.
5. Oszczędzasz pieniądze
Nie znam tańszego narzędzia komunikacji z potencjalnymi i obecnymi klientami niż e-mail. Korzystając z dobrodziejstw e-mail marketingu możesz zaoszczędzić niemałe sumy. E-mail marketing może w znaczny sposób ograniczyć liczbę osób które zatrudniasz do komunikacji z klientami.