Jedna z podstawowych zasad zarządzania własnym czasem to zajmowanie się w danym momencie tylko jedną sprawą. Czasami najlepiej nie wiedzieć jakie jest następne zadanie, żeby o nim nie myśleć podczas wykonywania obecnego. Spoglądamy więc w kalendarz/plan dnia czytamy kolejne zaplanowane zadanie i ZAMYKAMY KALENDARZ. Teraz zajmujemy się tylko tym wybranym zadaniem. Większość ludzi nie zdaje sobie sprawy jak dobre efekty można uzyskać przy zdyscyplinowanym zarządzaniu czasem.
SKOŃCZ JEDNO i dopiero ZACZNIJ DRUGIE!
A zobaczysz jak szybko i efektywnie wykonujesz zadania, a dodatkowo masz komfort psychiczny, że doprowadziłeś kolejne zadanie do końca. Czy to nie wspaniałe? Ta prosta a zarazem trudna zasada działa cuda i być może od niej powinieneś rozpocząć porządkowanie swojego czasu.
Ten artykulik, nie jest po to by ją uzasadniać bo chyba nie trzeba tego robić. Napisałem go przede wszystkim jako element przypominający o jej stosowaniu! POWOEDZENIA