Oglądając reklamy w telewizji jesteśmy w stanie zauważyć jak ewoulował marketing przez ostanie 25 lat, jak bardzo zmieniły się reklamy w programach telewizyjnych lub radiu.

Data dodania: 2010-07-25

Wyświetleń: 1597

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Reklama stała się nie tylko formą informowania klienta o produkcie, bądź firmie lecz po przez techniki psychologiczne działa na ludzkie emocje, stwarza potrzebę, której jeszcze przed obejrzeniem reklamy nie było. Reklamy przestały być nudne, w końcu człowiek denerwuję się przyjmowaniem ogromnej dawki informacji. Producenci zaczęli dążyć do tego, aby klient z zaciekawieniem oglądał spoty, przyciągające głównie humorem.

Nie każdego jednak stać na pokazywanie się w telewizji lub radiu. Bez wątpienia najtańszym medium jest internet. Porównując statystyki od 2000 roku, bardzo zauważalny jest wzrost klientów w firmach, które zdecydowały się na ekspansję do sieci. Reklama internetowa ma wiele innych pozytywnych aspektów oprócz niskiej ceny. Dzięki pozycjonowaniu, które można zlecić specjalnie wyspecjalizowanej do tego firmie, każda instytucja będzie odnajdywana. Dodajmy, że reklama ta nie będzie toksyczną informacją lecz źródłem wiedzy, z której każdy potrzebujący będzie mógł skorzystać. Liczna grupa firm działających w branżach nie powiązanych z internetem lub IT znalazło w internecie swoich pierwszych klientów i to właśnie sieć pozwoliła zająć im na rynku wysoką pozycję.

Polacy jako naród oszczędny z przymusu mając możliwość weryfikacji firmy lub produktów w domowym zaciszu, bez pośpiechu korzystają z wyszukiwarek i starają się wybrać najbardziej korzystną ofertę. Pozwala to również zaoszczędzić czas, który trzeba strać na odwiedzenie każdego punktu proponującego daną usługę lub produkt. Platforma internetowa ciągle się rozwija, a rynek jeszcze nie jest nasycony.

Firmy proponujące pozycjonowanie stron internetowych w całości z reguły pobierają opłaty od słowa kluczowego. Jeśli przedsiębiorcę nie stać na kompleksowe pozycjonowanie stron lub nie ma takie potrzeba ponieważ fraza jest niszowa, zawsze może skorzystać z usług składowych pozycjonowania np. artykułów presell page lub katalogowania. Zlecenie pisania 2-3 artykułów dziennie z linkiem w tekście, kierującym do strony oraz dodanie strony do kilku katalogów dziennie czasami w zupełności wystarcza do zajęcia wysokiego miejsca w wyszukiwarce.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena