My, jako Dzieci Wszechświata, mamy prawo poznać różne rodzaje zabawy, aby dojść do tej najwyższej zabawy w Kosmosie. Poprzez niższe doświadczenia przechodzi się w wyższe jej formy.

Data dodania: 2010-02-07

Od dziecięcych do kosmicznych zabaw.

Małe dzieci spędzają większość czasu na zabawie swoimi zabaw - kami. Są nieświadome życia wokół nich samych. W tym aspekcie zabawy wzrastają fizycznie do wieku szkolnego.

Nauka powoduje, że zmniejsza się ilość czasu na dawne zabawy. Zabawa przekształca się w naukę. Dziecko coraz bardziej dojrzewa i ma potrzebę poznawania otaczającego go świata. Zadziwienie światem i własnym doświadczeniem powoduje pęd ku odkrywaniu nowych dziedzin nauki. W ten sposób dorosłość przynosi żniwa w postaci ukończonych studiów czy innych szkół doskonalenia zawodowego.

Niektórzy dorośli nie zatrzymują się na tym stopniu edukacji i podnoszą swoją wiedzę dalej, zdobywając coraz wyższe stopnie naukowe. Brakuje im czasu na odpoczynek i zabawę jako okresu spokoju i wyciszenia, aby móc zmienić kierunek swych poszukiwań intelektualnych.

Nieliczni popadają w potrzebę ciągłej zabawy, która przeradza się w różnego rodzaju uzależnienia. Brakuje drugiego bieguna, aby móc wyjść z zaplątania.

Ci, którzy nie wybrali żadnej z tych dróg a mają niedosyt wiedzy i doświadczeń, szukają innych możliwości. Okres stagnacji w nauce, zawsze jest związany z zabawą. Jeśli dany człowiek nie czuje potrzeby poznawania siebie i otaczającego go świata, to szuka zapomnienia swego rozwoju w towarzyskich zabawach czy hazardzie. Czas rozrywki usypia i nie pozwala wypłynąć na głębszą wodę. Tworzą się różnego rodzaju uzależnienia.

Ileż to dzisiaj ludzi starszych  poddaje się bardzo popularnym zabawom z telewizorem. To zwykłe zabijanie czasu, który można poświecić nauce własnej. Każdy człowiek, który kończy edukację duchową na osiągnięciach własnej religii, to  okres odpoczynku przeznacza na towarzyskie zabawy i programy telewizyjne. To podstawowy system życia Ego aby nie pójść do przodu, lecz kręcić się w kółko.

Nauka i zabawa są tym samym biegunowym zjawiskiem.
Gdy jest nauka, nie ma zabawy,
Gdy jest zabawa nie ma nauki.

Człowiek głęboko poszukujący, sam potrafi odnaleźć swoją drogę zgłębiania wiedzy naukowej. Sięga po filozofię, psychologię czy parapsychologię, aby poznać głębię swej wewnętrznej istoty. Poznaje świat energii i światy duchowe. Jest zaangażowany całym sobą naukowym odbiciem swych własnych doświadczeń. Łączy w sobie naukę i zabawę.

Widzi, że istnieje wyższy poziom zarówno wiedzy naukowej jak i zabawy. Już nie szuka towarzystwa innych ludzi aby się zabawić. Wychodzi z wszystkich uzależnień i pasji. Pozostawienie niższego powoduje, że osiąga się wyższy poziom tego samego zjawiska.

Nauka o prawach boskich przyciąga zabawę z Bogiem. To nie drugi człowiek lecz Bóg  staje się partnerem w zabawie. Światło odtąd łączy i wspiera w odkryciach wiedzy duchowej. Własne mistyczne doświadczenia są drogą rozwoju umysłu wolnego od zabaw ego.

Niektóre religie powoli wchodzą na ten poziom istnienia i łączą w sobie wiedzę oraz zabawę w jedną całość. Ten postęp nowej świadomości jest coraz bardziej potrzebny, gdyż czas ulega przyśpieszeniu, aby  dokonać przejścia w piaty wymiar w 2013 roku.
Po ziemskiej nauce i nauczycielach, przychodzi czas nadzoru i informacji od nauczycieli kosmicznych przestrzeni. Fale kontrolne wysyłane do nas z głębi kosmosu, kontrolują poziom osiągniętej świadomości i pozwalają dojść do upragnionego celu. To nowy kosmiczny plan szkolny, który pomaga, kontroluje i nadzoruje postępy nauki i uczenia się. Ewolucyjne stopnie niczym progi na schodach, wznoszą człowieka coraz wyżej i wyżej.

Czas nauki i zabawy kiedyś musi dobiec końca aby pozostawić tylko kosmiczną zabawę. Wiedza będzie podawana bezpośrednio bez uczenia się, poprzez intuicję i objawienia. Pozostanie tylko kosmiczna zabawa dzieci kosmosu, którymi wszyscy jesteśmy.

Szukajmy ciągle nowych doświadczeń i wiedzy aby nie stać w miejscu, gdyż świat jest pełny nowości. Ciągle oferuje nam więcej niż już wiemy i w co się bawimy. Wiedza jest nieskończona. Jesteśmy przecież dziećmi Wszechświata. Poznajmy różne zabawy, aby nie zatrzymywać się w miejscu.