Video marketing omija płatne kanały dystrybucji reklamy, przede wszystkim omija telewizję, która wypożycza reklamodawcom publiczność skupioną wokół serialu, czy serwisu informacyjnego. A gdyby tak zbudować swoją własną publiczność, taką zaangażowaną, i to bez pośredników?

Data dodania: 2010-01-26

Wyświetleń: 2400

Przedrukowań: 1

Głosy dodatnie: 2

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

2 Ocena

Licencja: Creative Commons

Zacznij od swojej strony www. Stwórz video o swojej firmie umieścij je na stronie. W ten prosty sposób pozyskasz kluczowych odbiorców. Żeby dotrzeć do większej grupy potencjalnych klientów, możesz zaprezentować video reklamę firmy na ważnym wydarzeniu w Twoim regionie, na przykład na zawodach sportowych. Dobrym rozwiązaniem jest też prezentacja video reklamy na różnego rodzaju targach i spotkaniach branżowych. W wielu miastach pojawiły się też telebimy, na których Twoje video może zaistnieć w masowej świadomości mieszkańców.

Zastosuj marketing wirusowy. Przygotuj video prezentację o Twoim nowym produkcie i prześlij ją w spersonalizowanym mailu do swoich klientów. Z pewnością ten rodzaj promocji nadal należy do rzadkości, istnieje więc duża szansa na to, że przesłany przez Ciebie filmik zostanie obejrzany. Możesz też umieścić takie video na stronie firmowego bloga, czy serwisach typu You Tube, czy MySpace.

A gdy wybierzesz się do klienta z ofertą, zabierz ze sobą laptopa i pokaż mu na filmie jak działa Twój produkt, jakie ma zastosowanie, i dlaczego warto złożyć zamówienie. Taka krótka prezentacja może mieć kluczowe znaczenie dla transakcji, a co więcej sprowokuje odbiorców do odwiedzin Twojej strony www, na której regularnie możesz prezentować swoje nowe produkty przy pomocy video.

Zaangażowana widownia to jednocześnie bardzo ważna baza potencjalnych klientów. Pamiętaj aby regularnie prezentować tej konkretnej grupie osób coś nowego, czymś ich zaskakiwać, video reklama idealnie nadaje się do tego zadania.

Profesjonalne video na Twoją stronę = http://www.studiofotovideo.com/

Licencja: Creative Commons
2 Ocena