Wiadomo: ) Oczywista - oczywistość... Wpisujemy zapytanie, wchodzimy na witrynę… a wybieramy ją tylko spośród pierwszych 10 wyników – nie oszukujmy się – czy ktoś z Was zagląda na drugą stronę? A co w momencie, gdy mamy własny serwis i chcemy, by inni odnajdywali naszą stronę? Wcześniej czy później musimy się zderzyć z takimi hasłami jak SEO, pozycjonowanie itp. Jednak nie o samym SEO chciałem tu napisać…
Wyszukiwarki przeciw SEO?
Jednak nie da się o SEO nie napisać przy okazji wyszukiwarki: ) SEO i wyszukiwarki od początku były ze sobą połączone jak żołnierz z bronią, jak mąż z żoną, jak Yin i Yang, jak dobro i zło, jak Jacek i Placek. Bo nie wystarczy mieć super strony www – trzeba mieć stronę, która będzie super widoczna dla wyszukiwarki. Nie zawsze jednak SEO i wyszukiwarki dobrze ze sobą ‘współpracują’ – czasem broń się zatnie i SEO-wcy muszą szukać nowych rozwiązań. Podobnie, nie zawsze SEO i wyszukiwarki żyją ze sobą w zgodzie. Wtedy to raczej SEO zwraca uwagę na wyszukiwarki i musi za nimi ‘gonić’ oraz starać się im jak najbardziej przypodobać – tak jak przyszły mąż biega za przyszłą żoną – bo w końcu czy ktoś widział, żeby pułapka goniła mysz? Tak jak w życiu niektóre działania są fajne, inne mniej fajne, a jeszcze inne zupełnie nie fajne. Za fajne rzeczy dostajemy plusy, a za nie fajne czasem możemy dostać plusa ujemnego… Jednak ‘Polak potrafi’ i szczególnie na polskim rynku SEO działania mają silny szary odcień mogący skutkować tymi drugimi plusami… Tylko skąd czerpać wartościowe informacje? Jak dowiedzieć co jest fajnie, a czego lepiej unikać? Co zrobić, żeby odsiać to wartościowe ziarno od niekoniecznie wartościowych plew?
Wyszukiwarki dla SEO!
Tu już potrzeba doświadczenia… Lat praktyki… Nauki – często na błędach… SEO uczy cierpliwości… Jednak nie traćcie nadziei! Nie musi tak być! Oto dla Was! Specjalnie teraz! Super MEGA hiper promocja! Zupełnie za darmo! Nie dla idiotów… Tyle musi wystarczyć - więcej głupich haseł nie pamiętam… Otóż z myślą o tych użytkownikach Internetu, o tych wszystkich, którzy chcą działać zgodnie z regulaminami wyszukiwarki, nie budzić się z krzykiem w nocy, z drżącą ręką nie sprawdzać co dzień czy ich strona już została ukarana przez Google za stosowanie szemranych metod, dla tych SEO Specjalistów, którzy chcą zostać/być white SEO powstała specjalna baza wiedzy dostępna na wyciągnięcie myszki. Otóż zostały wybrane najlepsze serwisy o tematyce SEO / SEM – nie tylko polskie, ale i zagraniczne (gdyż parafrazując poetę ”trzeba sięgać po SEO nowe, a nie w uwiędłych laurów liść z uporem stroić głowę”). Te właśnie serwisy tworzą bazę wartościowych źródeł informacji, z tego źródła można czerpać do woli! Zobacz zatem spojrzenie specjalistów SEM na wyszukiwarki. Baza wyszukiwarki nie jest zamkniętym tworem – jest ciągle rozbudowywana, i każdy może zaproponować dodatkowe wartościowe serwisy, których być może brakuje.
W dzisiejszym dynamicznym świecie internetu, firmy muszą dbać o swoją obecność online, by skutecznie docierać do klientów. Jednym z kluczowych elementów tej strategii jest marketing treści, w którym artykuły sponsorowane odgrywają coraz większą rolę. Platforma Top Presell Pages jest doskonałym narzędziem umożliwiającym wykorzystanie artykułów sponsorowanych do budowania marki, zwiększania widoczności i generowania wartościowych linków.