Bardziej wyspecjalizowane są torby foliowe z uchem, które przydadzą się przy robieniu dużych zakupów w sklepie osiedlowym ze względu na swoją pojemność i wytrzymałość.
Do supermarketów nadają się natomiast reklamówki nazywane inaczej „koszulkami”, które są bardzo tanie, a zarazem odporne na zerwanie, oraz najnowocześniejsze torby foliowe – sinus, które zostały technologicznie pogrubione w górnej części, dzięki czemu nie potrzebują dodatkowego uchwytu. Są one bardzo wytrzymałe, a największą ich zaletę stanowi wyjątkowo szeroki otwór, który umożliwia wygodne umieszczenie zakupów wewnątrz siatki. Firmy mają w swej ofercie również torby papierowe – które można pogrupować ze względu na rodzaj zastosowanego uchwytu. Istnieją więc siatki z uchwytem papierowym skręcanym w wersji gładkiej lub prążkowanej i torby z uchwytem sznurkowym, wykonane z różnego rodzaju papieru. Do drugiego typu zalicza się torby papierowe, które można wykonać nawet z papieru ozdobnego lub kredowego, z dowolnym nadrukiem, nadają się one więc na przykład do opakowywania prezentów. Istnieją jeszcze torby fałdowe i płaskie, które mogą również występować w wersji papierowo-foliowej wtedy, gdy okienko zostanie wykonane z folii. Takie siatki są dostępne na ogół w sześciu kolorach. Niektóre
typy toreb można zamówić również w wersji zrobionej z papieru z błyszczącą laminacją. Reklamówki, choć tak niepozorne, stały się istotną częścią naszego codziennego życia. Oprócz funkcji podstawowej, jaką jest przechowywanie produktów, są one przede wszystkim wizytówką firmy, dlatego wybór odpowiedniego modelu nie powinien być przypadkowy.