Formy reklamy bywają różne. Popularne jest zamieszczanie stron w Internecie, rozwieszanie plakatów czy rozdawanie ulotek. Równie powszechne są także reklamy telewizyjne lub radiowe. Jednakże, niepowtarzalną okazją do bezpośredniego kontaktu z klientem, a więc do skutecznego zareklamowania się, są targi firm.

Data dodania: 2009-11-16

Wyświetleń: 2290

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

0 Ocena

Co o tym sądzisz?

Zaloguj się aby dodać komentarz

Ten artykuł został pobrany na poniższe strony:

http://maxiportal.info
http://efektywna-reklama.blogspot.com/
http://www.prasa-radio.waw.pl
http://www.top-reklama.wroclaw.pl
http://www.naszpowiat.pl
Podobne artykuły
Oklejanie samochodów - Nowoczesna metoda promocji

Oklejanie samochodów - Nowoczesna metoda promocji

W dzisiejszym dynamicznie rozwijającym się świecie biznesu, skuteczna promocja i budowanie marki są kluczowe dla osiągnięcia sukcesu. Przedsiębiorcy na całym świecie poszukują innowacyjnych i efektywnych metod reklamowych, które pozwolą im wyróżnić się na tle konkurencji. Jedną z takich metod promocji, która zdobywa coraz większą popularność, jest oklejanie samochodów. Dzięki swojej mobilności, atrakcyjności wizualnej oraz stosunkowo niskim kosztom stanowi doskonałe narzędzie marketingowe. 

Początki i rozwój reklamy

Początki i rozwój reklamy

Reklama, jako forma komunikacji, jest nieodłącznym elementem ludzkiego społeczeństwa od tysięcy lat. Przez wieki ewoluowała, dostosowując się do zmieniających się technologii, kultury i potrzeb konsumentów. W tym artykule prześledzimy historię reklamy od jej najwcześniejszych form po współczesne techniki marketingowe, które kształtują nasze codzienne życie.

Sensacja! Zrobił tak złe zdjęcie, że na tym zarobił. Packshot ‘y go nienawidzą

Sensacja! Zrobił tak złe zdjęcie, że na tym zarobił. Packshot ‘y go nienawidzą

Podstarzały sprzedawca majtek, przedsiębiorca Edmund Łach z Łodzi, właściciel sklepu internetowego i hurtowni odzieżowej, nie mógł się pogodzić ze stale pogorszającą się sprzedażą. Oprócz malejących zysków, do jego niedoli dołożyły się rosnące koszty i niezadowolona z całej sytuacji żona. - Proszę pana - mówił - jak dzisiaj sprzedać gacie bez ładnej d... , pupy. I tak się zrodził najbardziej szalony pomysł w całej jego karierze.