Co o tym sądzisz?
Zaloguj się aby dodać komentarz
Ten artykuł został pobrany na poniższe strony:
Podstarzały sprzedawca majtek, przedsiębiorca Edmund Łach z Łodzi, właściciel sklepu internetowego i hurtowni odzieżowej, nie mógł się pogodzić ze stale pogorszającą się sprzedażą. Oprócz malejących zysków, do jego niedoli dołożyły się rosnące koszty i niezadowolona z całej sytuacji żona. - Proszę pana - mówił - jak dzisiaj sprzedać gacie bez ładnej d... , pupy. I tak się zrodził najbardziej szalony pomysł w całej jego karierze.
Pomimo intensywnego rozwoju marketingu internetowego, klasyczne i sprawdzone nośniki reklamowe nie tracą na znaczeniu. Wiele firm docenia je na równi z działaniami online i chętnie po nie sięga w swojej codziennej działalności.
Przygotowanie kampanii reklamowej może obejmować promocję marki, budowanie jej pozytywnego wizerunku czy zaangażowanie odbiorców treściami. Jednym z warunków jej powodzenia jest zastosowanie trwałego nadruku na elementach promocyjnych. Zalicza się do nich folia flock, czyli alternatywa dla haftu komputerowego. Przeczytaj więcej o jej zastosowaniu w kampaniach brandingowych!