To jaki jesteś odzwierciedla to jak się zachowują ludzie w twoim otoczeniu. Pewnie myślicie, że to jest normalne i oczywiste. Zgodzę się w pełni. Jednak powiedzcie mi ile razy jesteście naprawdę sobą, ile razy tłumicie uczucia, ile razy nie mówicie tego co myślicie, ile razy udajcie kogoś kim nie jesteście.

Licencja: Creative Commons

Data dodania: 2009-09-18

Wyświetleń: 1875

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

To jaki jesteś odzwierciedla to jak się zachowują ludzie w twoim otoczeniu. Pewnie myślicie, że to jest normalne i oczywiste. Zgodzę się w pełni.

Jednak powiedzcie mi ile razy jesteście naprawdę sobą, ile razy tłumicie uczucia, ile razy nie mówicie tego co myślicie, ile razy udajcie kogoś kim nie jesteście.

Częściej jesteśmy kimś innym, niż sobą. W kontaktach z kobietami jest to o tyle ważne iż każda nasza nie spójność, każda próba grania kogoś innego oddala nas od zamierzonego celu.

Przypomnij sobie sytuacje kiedy ktoś coś opowiadał i podświadomie zacząłeś odczuwać, że coś nie gra czułeś, że ta osoba kłamie (i w rzeczywistości tak było). Przypomnij sobie jakie to wzbudzało w tobie zażenowanie, przypomnij sobie irytacje jaką odczuwałeś słuchając go.

Teraz wyobraź sobie, że ty jesteś tą osobą, która opowiada jakąś historyjkę a kobieta, która ci się podoba jej słucha. Jak myślisz co ona sobie pomyśli? Co będzie czuła w twoim towarzystwie?

Tak jak ty wyczułeś, że coś z twoim kolegą nie gra, tak kobieta to wyczuje tyle, że kobiety wyczuwają to o wiele, wiele bardziej niż my i są wrażliwsze na tym punkcie.

Pamiętajmy by:

-nigdy mówić kobiecie wymyślonych historyjek w celu wzbudzenia zainteresowania.

Przypomnijmy sobie teraz moment z życia kiedy pożądaliśmy kobiety i za wszelką cenę próbowaliśmy zdobyć jej zaufanie, staraliśmy się być jak najlepsi, mówić jak najodpowiedniejsze rzeczy, a jednak to nie wychodziło.

Nasuwa się teraz pytanie dlaczego!

Odwołam się do przykładu ze sprzedażą.

Chcąc kupić samochód mężczyzna pyta się pierwszego sprzedawcy co Pan może mi o nim powiedzieć, na to sprzedający odpowiada:

Proszę pana ten samochód jest wspaniały, nic się nie psuje, mało pali, bezwypadkowy, silnik chodzi jak żyleta, po prostu super naprawdę niech pan go kupi.

Natomiast drugi sprzedawca odpowiada:
Proszę pana wszystko widać, niech się pan przejedzie to pan oceni, nie musi go pan kupować.

W pierwszym wypadku pomyślimy co w tym samochodzie jest nie tak, że mężczyzna tak go zachwala.W naszej głowie włącza się alarm, że coś jest nie tak. Nawet jeśli wszystko będzie dobrze sprzedawca wzbudza nasze podejrzenia.

W drugim wypadku mamy wrażenie, że sprzedawcy nie zbyt zależy na sprzedaniu samochodu. Jednak odniesie on o wiele większy sukces niż pierwszy.
Teraz wyobraź sobie, że podchodząc do kobiety i starając za wszelką cenę wzbudzić w niej różne emocje jesteś jak pierwszy sprzedawca, wzbudzasz wątpliwości, niepewność w kobiecie. Dzięki temu jej nie zdobędziesz.

Teraz widzimy różnicę, która jest ważna a dla wielu niezrozumiała, różnicę, która sprawi, że osiągniesz sukces, różnicę, która odnosi się nie tylko do uwodzenia kobiet ale i do życia.

Im bardziej próbujesz się sprzedać tym mniej skuteczny jesteś.

Licencja: Creative Commons