Fundacja, badająca innowacyjne strategie biznesowe, powstała w 2007 roku. Nazwa „instytut” wskazuje na naukowy charakter placówki. Wątkiem przez nią zgłębianym jest outsourcing.

Data dodania: 2011-10-14

Wyświetleń: 1144

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Początkowo, organizacja ta działała przy Harvard Business Review Polska. W 2009 roku, chcąc rozwinąć zakres swych działań, zmieniono charakter programu i przekształcono fundację w niezależną jednostkę badawczą.

W efekcie, pod skrzydłami Instytutu skupiają się eksperci z zakresu outsourcingu, chętni do wymiany zawodowych i naukowych doświadczeń. W zespole obowiązuje reguła think-tank. Regułę przybliża – między innymi – wirtualne biuro z Warszawy, które koncept ten tłumaczy następująco: think-tank to tzw. „zbiornik myśli”, z założenia działający non-profit, zrzeszający różnorodnych specjalistów, którzy poprzez swoistą „burzę mózgów”, rozwiązują wiele problemów społecznych, podsuwają pomysły na wyjście z nietypowych - branżowych, codziennych kłopotów. Specjaliści działają bezinteresownie, zachęcając innych członków społeczeństwa, by wzięli udział w ogólnej debacie. Co ciekawe, takim doradcą – „ratownikiem” może stać się każdy, kto własną kreatywnością i pomysłowością zmienia świat. Na lepszy.

Tytuły naukowe nie są aż tak konieczne, by zasilić szeregi „Ekspertów Instytutu”. Niemniej, na stronie fundacji można konsultować się z następującymi osobami: prezesami zarządu rozmaitych spółek członkowskich (Target BPO, Outsourcing Experts, Web-Inn, CWS-boco), jak również z pracownikami PR, dyrektorami do spraw marketingu / do spraw rozwoju
i biznesu, z właścicielami korporacji).

Co więcej dzieje się w obrębie Instytutu? Skupia on wiedzę oraz kompetencje swych członków, a prowadząc działalność edukacyjną i ekspercką, promuje w polsce outsourcing – w tym usługę „Business Process Outsourcing”, zwiększającą rentowność małych i dużych firm.

Osoby zainteresowane otrzymaniem merytorycznego wsparcia ze strony Instytutu, mogą poszukać potrzebnych im informacji w następujących działach: bankowość / ubezpieczenia, energetyka i przemysł, IT, produkcja oraz dystrybucja, telekomunikacja, administracja publiczna. Dla użytkowników serwisów stworzono również obszary o nazwach: back-office, call center, logistyka, opieka medyczna, sprzedaż, kadry / płace. W każdej z tych „zakładek” czekają na czytelników gotowe publikacje, poświęcone najczęściej poruszanym zagadnieniom, zaczerpniętym z outsourcingu. Z ekspertami warto też się kontaktować drogą mailową – z pewnością żadnego z pytań nie zostawią bez - wyczerpującej temat - odpowiedzi.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena