Ciężko pracowałeś nad stworzeniem własnego przedsiębiorstwa i dopracowywałeś wszystkie detale od dłuższego czasu. Teraz nadszedł czas - czas na poinformowanie świata o twoim nowym biznesie.

Data dodania: 2010-07-15

Wyświetleń: 2663

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 2

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

2 Ocena

Licencja: Creative Commons

Najlepsi marketingowcy wiedzą, że efektywne wejście na rynek jest kluczowym czynnikiem, decydującym o długoterminowym sukcesie nowego przedsiębiorstwa. Uruchomienie nowej firmy jest ciekawa wiadomością dla gałęzi gospodarki, z którą związane jest twoje przedsiębiorstwo i dla społeczności, w której żyjesz. Szansa na zaoferowania tak interesujących dla tych ludzi wiadomości może się już nie powtórzyć, więc musisz wykorzystać nadarzającą się okazję. Tą okazję, która praktycznie sama wpada ci w twoje ręce, najłatwiej wykorzystać stosując kompleksowy e-mail marketing.


Żeby wywrzeć jak największe wrażenie uruchomieniem swojej firmy, musisz przekazać tą wiadomość do jak największej liczby osób - coś co dzięki e-mail marketingowi staje się bardzo łatwe. Profesjonalny e-mail marketing opiera się na dużych i sprawdzonych bazach adresowych. Nie musisz wcale kupować bazy adresów e-mail, za ciężkie pieniądze. Sam, praktycznie zerowym kosztem, możesz postarać się o jej stworzenie. Ważne jest, żeby zacząć wcześnie - zacznij zbierać imiona i adresy e-mail swoich przyjaciół znajomych, rodziny, społeczności biznesowej, potencjalnych klientów oraz ludzi z twojej branży. Za każdym razem, kiedy nawiążesz ważny kontakt, zapytaj tych ludzi, czy możesz ich dołączyć do swojej listy e-mail. Dzięki temu do czasu uruchomienia swojej firmy zbierzesz bogatą listę ludzi, którzy będą zainteresowani twoim przedsiębiorstwem i twoja działalnością.

Jeszcze raz powtórzę - pamiętaj, nie zmarnuj okazji jaką daje dobry start w biznesie.

Licencja: Creative Commons
2 Ocena