E-mail marketing może być bardzo łatwym i szybkim sposobem na zwiększenie sprzedaży. Wielu marketerów unika stosowania tego narzędzia, ponieważ nie wiedzą jak się do tego zabrać. Te kilka porad jest dla nich.

Data dodania: 2010-07-09

Wyświetleń: 2090

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 2

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

2 Ocena

Licencja: Creative Commons

Najlepszym sposobem na zbudowanie dobrej bazy adresów e-mail jest zaoferowanie darmowego ebooka. Stwórz książkę w wersji elektronicznej, wypełnioną pożytecznymi i przydatnymi informacjami. Następnie udostępnij ją każdemu, kto poda ci swoje imię i adres e-mail. Lista adresowa, na której znajdują się ludzie zainteresowani twoimi towarami i usługami na pewno zwiększy twoje zyski.


Kiedy uprawiasz kompleksowy e-mail marketing musisz zapewnić gościom odwiedzającym twoją stronę internetową możliwość łatwego zapisania się do twojego email newslettera. Powinieneś umieścić formularz do subskrypcji w sposób nieinwazyjny dla użytkowników, ale też łatwy do znalezienia. Powinieneś unikać okienek pop-up zachęcających gości do wpisania się na twoją listę mailingową. Większość internautów nie znosi wyskakujących okienek.


Kiedy wysyłasz masowy e-mailing, ważne jest, żeby nie zaspamować skrzynek twoich subskrybentów. To może wywołać u nich irytację i może skończyć się wypisaniem się przez nich z twojej listy mailingowej. Możesz wysyłać jeden e-mail miesięcznie albo jeden e-mail raz na dwa tygodnie, żeby być pewnym, że wysłałeś do nich wszystkie istotne informacje i nie musieć się martwić o bycie posądzonym o SPAM. Oskarżenie o SPAM to najgorsze co może spotkać osobę inwestującą swój czas i pieniądze w e-mail marketing.


Wielu użytkowników używa podglądu wiadomości e-mail, która pozwala im zobaczyć przynajmniej kilka pierwszych linijek wiadomości, zanim zdecydują, czy chcą ją otworzyć, czy nie. Pamiętaj, żeby umieścić najważniejsze punkty twojej wiadomości e-mail właśnie w tych kliku pierwszych linijkach - kluczowe wyrażenia lub wezwanie do działania.

Licencja: Creative Commons
2 Ocena