Wyspy handlowe w galeriach – kształt, kolorystyka
Dostępne są wyspy o różnych kształtach – zaokrąglone, prostokątne, kwadratowe, narożne. Możemy zatem dostosować kształt do miejsca, które wynajmiemy. Zwykle wyspy mają powierzchnię do kilku metrów kwadratowych. Niektóre galerie handlowe narzucają najemcom kształt, kolor i dekoracje stoiska. Mogą też mieć wymagania co do branży, która będzie działać na wyspie. Analizując pobliską konkurencję stoiska, dobierają takie branże, które uzupełnią ofertę galerii.
W kwestii kolorystyki firmy często decydują się na klasyczną biel. Czasem ozdabiają wyspę banerem przedstawiającym zdjęcia produktów lub logo. Baner może też pełnić funkcję reklamową. Inne kolory wysp to popielaty, czerń i czerwień. Jeśli stoisko handlowe oferuje produkty ekologiczne lub żywność dobrym ruchem będzie drewnopodobny odcień wyspy.
Eksponowanie produktów zza witryn
W wyspie to szklane witryny pełnią najważniejszą funkcję. Pozwalają w widoczny sposób wyeksponować produkty. W przypadku wyspy handlowej kluczowy jest także bezpośredni kontakt między obsługą sklepu a Klientem. Lady z kilku stron zachęcają Klientów do odwiedzenia stoiska. Jeśli oferujemy biżuterię, wyspę warto wyposażyć w lady jubilerskie. Możemy zdecydować się na podświetlenie LED, które podkreśli produkty wystawione w witrynach. Po stronie obsługi wyspy wyposażone są w szafki i szuflady, dzięki którym możliwe jest przechowywanie niewielkich zapasów towarów oraz dokumentów.
Wyspa handlowa może być świetnym pomysłem na pierwszy sklep. Niezaprzeczalną zaletą są niższe nakłady finansowe. Przy kupnie wyspy warto zwrócić się do firmy wyposażającej sklepy, która oferuje wykonanie stoiska na indywidualne zamówienie. Dzięki temu zdecydujemy o wymiarze, kolorach i dodatkowych wyposażeniu.