Trudno wyobrazić sobie nowoczesną reklamę przestrzenną bez trójwymiarowych liter reklamowych. Ich oryginalna kolorystyka, specyficzny kształt i atrakcyjny wygląd łatwo przyciągają uwagę potencjalnych Klientów. W połączeniu z ciekawym logiem lub designem, stanowią one integralny element nowoczesnego marketingu.

Licencja: Copyright - zastrzeżona

Data dodania: 2020-07-08

Wyświetleń: 179

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena
Litery reklamowe 3D - zainwestuj w profesjonalną reklamę Twojego biznesu

Forma i zastosowanie liter przestrzennych

 

Przestrzenne litery reklamowe to elementy dekoracyjne, które często mają postać modułowych konstrukcji świetlnych.

 Ich zastosowanie skupia się na:

  • podkreśleniu lokalizacji danej firmy i wyróżnieniu jej na tle innych przedsiębiorstw i budynków,
     
  • wartości dekoracyjnej, dlatego litery reklamowe 3D są najczęściej wizytówką danej marki lub produktu,
     
  • podkreśleniu prestiżu wybranej firmy, marki lub konkretnego produktu.

Realizacja: Litery przestrzenne Anyshape.pl

Trójwymiarowe litery reklamowe zatem zwykle nie są wykorzystywane w roli nośnika informacji krótkotrwałych, np. promocji, wyprzedaży itd.

 

Tekst i grafika - wszystko w jednym

 

Litery reklamowe to tak naprawdę dekoracyjne bryły geometryczne, które mogą przybrać praktycznie dowolną postać. Mogą być to klasyczne litery rozświetlone określoną barwą światła, a mogą być to też formy, które łączą w sobie klasyczny tekst i niecodzienne kształty. Tym samym litery reklamowe 3D mogą stać się ciekawą, graficzną dekoracją o zastosowaniu marketingowym.

Ich prostota połączona z ograniczoną symboliką sprawiają, że przedstawione za ich pomocą modele graficzne łatwo zapadną w pamięć. Nawiasem mówiąc, jest to podstawowa cecha dobrego narzędzia marketingowego.

 

Dlaczego litery 3D zapewniają tak skuteczny przekaz?

 

  1. Dzięki swemu rozmiarowi są one doskonale widoczne z dużych odległości. Litery świetlne idealnie prezentują się zwłaszcza nocą, rozświetlając całą gamą jaskrawych barw monotonne otoczenie miejskiej zabudowy.
  2. Elegancja to kolejny, bardzo ważny atut trójwymiarowych liter przestrzennych. Podkreślają one prestiż marki i związanej z nią firmy, budzą zainteresowanie (a nawet zachwyt) i przyciągają wzrok potencjalnych odbiorców.
  3. Litery przestrzenne budzą zaufanie, świadcząc o profesjonalizmie danej firmy. Pośrednio świadczą one o rzetelnym podejściu firmy do swoich Klientów i współpracowników.

 

Zasady projektowania liter przestrzennych

 

Litery reklamowe 3D są tak zaprojektowane, by stanowić uzupełnienie dla elewacji i aranżacji budynków. Ich projekt odnosi się do specyfiki konkretnej branży, jej charakteru, związanych z nią procesów itd. Przykładowo litery wykorzystywane w branży mechanicznej, będą wyróżniać się kanciastymi kształtami, szarą kolorystyką i ogólnie pojętą prostotą.

Zaletą trójwymiarowych liter reklamowych jest ich pełna personalizacja. Obejmuje ona zarówno kwestie związane z kształtem i kolorem modelu, jak również - z materiałem, z którego został on wykonany. Ważną cechą takich modeli przestrzennych jest ich niepowtarzalność.

 

Podsumowanie

 

Nowoczesne, przestrzenne litery reklamowe 3D to nie tylko forma reklamy samej w sobie, ale przede wszystkim próba zaznaczenia obecności konkretnego brandu w bardzo złożonym otoczeniu marketingowym.

Licencja: Copyright - zastrzeżona