Jak pisać artykuły na blogu firmowym?Dlaczego tak dużo przedsiębiorców pisze blogi? Nie jest to nic przypadkowego. Ludzie mają świadomość, że dzięki temu można skutecznie wpływać na pozycję konkretnej strony w wyszukiwarkach. 

Data dodania: 2019-06-05

Wyświetleń: 800

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Copyright - zastrzeżona

Jak pisać artykuły na blogu firmowym?

To metoda, aby pozyskiwać Klientów i budować z nimi odpowiednie relacje. Trzeba pamiętać jednak o tym, że pisanie artykułów nie może odbywać się w byle jaki sposób. Są pewne wytyczne, które powinny być przez każdego przestrzegane.

Komu powierzyć to zadanie?

Na początek należy odpowiedzieć sobie na pytanie, czy jesteście w stanie prowadzić bloga samodzielnie, czy jednak niekoniecznie. Od czego to zależy? Liczy się przede wszystkim wiedza na temat zasad SEO. Są to czynności mające po prostu poprawić pozycję danej strony w wyszukiwarkach. Chodzi tutaj o działania związane z tekstami, aspektem technicznym, wizualnym, linkowanie itp. Bez wątpienia warto mieć też doświadczenie, aby posiadać pewność, że czynności dotyczące pisania blogów będą przynosiły pożądane rezultaty. Nie da się ukryć, że tworzenie ciekawych artykułów, które na przykład będą miały dodatkowo optymalne słowa kluczowe, zajmuje też trochę czasu. Nie macie go zbyt wiele? W takim razie również warto rozważyć skorzystanie z pomocy zewnętrznej firmy. Nie brakuje podmiotów, które tworzą na zamówienie odpowiedniej jakości artykuły. Wydaje się jednak, że dobrze byłoby spróbować robić to samodzielnie. To metoda, aby nabyć wiele przydatnych umiejętności, z których można potem czerpać latami.

Jak często dodawać wpisy?

Bardzo ważne jest to, aby artykuły były dodawane systematycznie. Tutaj liczy się nie tylko jakość. Oczywiście, wpisy muszą być ciekawe, merytoryczne, stworzone zgodnie z wyżej wymienionymi zasadami SEO. Trzeba również zwrócić uwagę na to, żeby artykuły były kreowane systematycznie. W związku z tym nie może być takiej sytuacji, że ktoś rozpocznie pisanie bloga i zrobi sobie miesiąc lub kilka miesięcy przerwy. Tym sposobem nie zbudujecie odpowiedniej relacji z obecnymi lub potencjalnymi Klientami. Najlepiej, aby każdego kolejnego miesiąca coś pojawiło się na blogu. Na wartościowym blogu nie brakuje ciekawych artykułów, które są dodawane regularnie. Użytkownicy mają wtedy poczucie, że co jakiś czas dowiedzą się czegoś fachowego i merytorycznego. W ten sposób można zbudować odpowiednie relacje z czytelnikami. Rzecz jasna nie można przesadzać też w drugą stronę. Zbyt częste wpisy, które nie będą jakościowe, przynoszą bowiem efekty odwrotne do pierwotnie zamierzonych.

Licencja: Copyright - zastrzeżona
0 Ocena