Nawet najlepsze marki na świecie, które są rozpoznawalne niemal dla każdego, pozycjonują własne witryny sieciowe. Dlaczego? Ponieważ pierwszych pięć wyników wyszukiwania gwarantuje największą ilość wyświetleń strony. 

Data dodania: 2019-01-26

Wyświetleń: 882

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 1

WIEDZA

-1 Ocena

Licencja: Copyright - zastrzeżona

Pozycja strony internetowej w wynikach wyszukiwania to efekt równorzędnych działań!

Poza tym, aby produkt czy marka były rozpoznawalne, ludzie muszą dowiedzieć się o ich istnieniu, a gwarantuje to odpowiedni przekaz oraz pozycja w wyszukiwarce.

Zasada równorzędności wprowadzana przy pozycjonowaniu stron dotyczy odpowiedniego przekazu treści, jego wysokiej wartości merytorycznej czy nasycenia trafnymi słowami kluczowymi. Tylko równorzędne potraktowanie wszystkich czynników pozycjonujących gwarantuje sukces w wynikach wyszukiwania. Jaki składniki powinno zawierać pozycjonowanie stron?

Strona o odpowiedniej architekturze

Strona internetowa musi być przyjazna zarówno odwiedzającym ją osobom, jak i robotom indeksującym. Treści powinny być odpowiednio rozłożone w prosty i czytelny sposób. Strona powinna być nie tylko przejrzysta graficznie, ale odpowiednio posegregowana, aby zamieszczane tematy, treści nie kłóciły się ze sobą. Poza tym warto pomyśleć nad tym, aby przekaz był jak najbardziej wartościowy. Strona nie jest tworzona wyłącznie dla robotów, a jest również miejscem promującym usługę, produkt czy samą markę. Pozycjonowanie stron Katowice to harmonijny przekaz zawierający wiele składników.

Linki, adresy url i słowa kluczowe.

Dobrze pozycjonowana strona zawiera odpowiednie nasycenie trzech składników. Są to przyjazne adresy url, linki do podstron czy odpowiednie słowa kluczowe. Zadaniem linków wewnętrznych jest przenoszenie odwiedzającego do strony, która jest bezpośrednim celem użytkownika. Jeśli osoba postronna przegląda obuwie, to link przeniesie ją natychmiastowo do zimowego obuwia męskiego. Podobnie jest z przyjaznymi adresami url, które bezpośrednio mówią o tym, do czego się odnoszą. Kojarzenie nieznanych nazw jest trudne, dlatego wato zamieścić w adresie odpowiednia słowa klucze w harmonijny i naturalny sposób. Przykładem jest www-obuwie-męskie – nazwa firmy. Sam adres url natychmiastowo wskazuje szukającemu produkt docelowy. Słowa kluczowe są kierowane do odbiorcy, ale i do robotów indeksujących. To na podstawie najczęściej wyszukiwanych słów roboty indeksują stronę internetową w wynikach wyszukiwania. I więcej słów kluczowych w różnych odmianach na stronie głównej i podstronach tym lepiej. Oczywiście wszystko ma swój umiar i co drugie zdanie nie może zawierać słów kluczowych. Na format strony A4 wystarczy od 4 do 5 słów kluczowych w odmienionej formie, aby strona została uznana przez roboty za tematyczną.

Inne części składowe

Na pozycjonowanie stron od 2015 roku składa się również strona mobilna. Prosta, czytelna, prawidłowo się wyświetlająca strona na urządzenia mobilne również podnosi stronę docelową w wynikach wyszukiwania. Poza tym pozycjonowanie stron zależy od szybkości ładowania się witryny oraz od unikalności treści zamieszczanych na stronie i podstronach. Kopiowanie treści spowoduje indeksowanie przez roboty strony na zdecydowanie niższych miejscach w wynikach wyszukiwania.

Licencja: Copyright - zastrzeżona
-1 Ocena