2) Używając sprawnego manometru, sprawdzaj ciśnienie w oponie co najmniej raz na dwa tygodnie.
3) Sprawdzanie ciśnienia w oponie należy przeprowadzać przy zimnych oponach.
4) Kapturek zaworu uszczelniającego służy jako dodatkowy element uszczelniający i powinien być zawsze założony.
5) Podczas pracy ciśnienie w oponie może wzrosnąć nawet o 20% (10 do 15 psi), co jest przewidziane w konstrukcji opony. Dlatego nigdy nie dostosowuj ciśnienia powietrza w oponie, gdy jest ona rozgrzana; ciśnienie powróci do normalnej wartości po ochłodzeniu się opony.
6) Unikaj prowadzenia pojazdu przy zbyt niskim ciśnieniu w oponach.
7) W rozgrzanej oponie ciśnienie jest zbyt niskie, jeżeli zimna opona nie została napełniona powietrzem o odpowiednim ciśnieniu.
8) W przypadku zmiany ciśnienia napełniania w pomieszczeniu z powodu bardzo niskiej temperatury na zewnątrz, zalecane jest jego dostosowanie w następujący sposób:
1. Określ różnicę między temperaturą w pomieszczeniu i na zewnątrz.
2. Używając wykresu, oblicz odpowiednie ciśnienie powietrza w oponie.
3. Zwiększ odpowiednio ciśnienie powietrza.
9) Niewłaściwe ciśnienie powietrza w oponie powoduje nierównomierne zużycie bieżnika. W celu zminimalizowania nierównomiernego zużycia firmy zalecają stosowanie się do następujących wskazówek:
1. Zawsze napełniaj opony do poziomu zalecanego, gdy są one zimne.
2. W przypadku występowania nierównomiernego zużycia przy prawidłowym ciśnieniu powietrza w oponie skontaktuj się z konsultantem technicznym lub działem obsługi serwisowej w centrali firmy.