Pozycjonowanie strony internetowej to rodzaj marketingu internetowego, który umożliwia dotarcie do rzeszy potencjalnych klientów. Na czym polega pozycjonowanie i jakie przynosi korzyści?
Na czym polega pozycjonowanie strony internetowej?
Każdego dnia miliony Polaków korzystają z wyszukiwarki Google, aby odnaleźć w Internecie interesujące ich usługi i produkty. Aż 97 % wszystkich osób posiadających dostęp do Internetu przyznaje, że właśnie z pomocy Google korzysta, szukając dobrego fryzjera w swojej okolicy, miejsca w którym można zjeść smaczny obiad lub sklepu, w którym można kupić modne buty. Każdy kto wpisze w wyszukiwarce swoje zapytanie, otrzyma w odpowiedzi dziesiątki, a nawet setki i tysiące wyników wyszukiwania, ułożonych w postaci listy stron www, których zawartość odpowiada treści zapytania. Warto pamiętać, że w Internecie, tak samo jak w realnym świecie, konkurencja jest bardzo duża, w związku z czym wiele stron www konkuruje ze sobą o pierwszeństwo na liście wyników w Google. Mimo iż w odpowiedzi na zapytanie takie jak np. „fryzjer w Warszawie” Google odnajduje i wyświetla setki wyników, to większość internautów zagląda jedynie na kilka pierwszych stron z listy. Pozycjonowanie strony internetowej to usługa, dzięki której Twoja witryna znajdzie się na wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania, a oferta Twojej firmy będzie mogła dotrzeć do zupełnie nowych klientów. Jedną z firm, która oferuje pozycjonowanie strony internetowej, jest Optima Media: agencja z wieloletnim doświadczeniem na tynku reklamy internetowej.
Pozycjonowanie strony internetowej: korzyści dla Twojej firmy
Pozycjonowanie strony internetowej daje wiele korzyści dla prowadzonego przez Ciebie biznesu. Dzięki wyświetleniu strony www na wysokich pozycjach w wyszukiwarce Google więcej osób dowie się o ofercie Twojej firmy i stanie się jej potencjalnymi klientami. Ze względu na szybki rozwój Internetu i dostępność wyszukiwarki Google nie tylko na komputerach stacjonarnych i laptopach, ale także na telefonach komórkowych, które cały czas mamy pod ręka, w niepamięć odchodzą tradycyjne formy reklamy. Wiele osób wyrzuca do kosza ulotki reklamowe, które trafiają do skrzynek na listy, a także coraz rzadziej czyta lokalne gazety. Jeżeli więc prowadzisz pizzerię, sklep z obuwiem lub salon kosmetyczny i zależy Ci na dotarciu do osób mieszkających w okolicy, które mogą być zainteresowane skorzystaniem z usługi, postaw na pozycjonowanie strony internetowej. Dzięki pozycjonowaniu na hasła takie jak „pizzeria na Żoliborzu” czy „salon kosmetyczny w Warszawie” szybki i skutecznie dotrzesz do osób, które szukają właśnie takich miejsc i chcą skorzystać z oferty. Daj się odnaleźć potencjalnym klientom dzięki promocji w wyszukiwarce Google.
Pozycjonowanie strony www to usługa skierowana do wszystkich firm, które chcą pozyskać nowych klientów. Do zalet tego rozwiązania należą stosunkowo niskie koszty usługi i jej wysoka skuteczność w pozyskiwaniu nowych klientów i promocji w Internecie.