Zwykło się już mówić, że tego, kogo nie ma w internecie. Czy nam się to podoba, czy nie w tym powiedzeniu jest wiele prawdy. Z internetu korzystają dzisiaj praktycznie wszyscy, dlatego jeżeli nie będzie tam informacji o Twojej firmie, zapewne nie będzie miała ona zbyt wielu klientów. 

Data dodania: 2017-03-27

Wyświetleń: 785

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 1

WIEDZA

-1 Ocena

Licencja: Copyright - zastrzeżona

Marketing internetowy, a Twoja firma - od czego zacząć?

Nic więc dziwnego, że marketing internetowy jest dziś jednym z najczęściej wyszukiwanych haseł. Internet to narzędzie, które odpowiednio wykorzystane może przynieść nam dużą przewagę w biznesie. Dlatego warto zainteresować się tematem, jakim jest marketing internetowy. Dzięki niemu możemy dotrzeć do bardzo dużej ilości potencjalnych klientów i budować pozytywny wizerunek naszej firmy.

Od czego najlepiej zacząć?
Przede wszystkim powinniśmy zlecić wykonanie strony internetowej oraz założyć profil naszej firmy na portalu społecznościowym Facebook. Strona internetowa stanowi coś na kształt naszej wizytówki i folderu informacyjnego w internecie. Powinniśmy na niej zawrzeć wszystkie potrzebne z punktu widzenia klienta informacje. Należy więc opisać, czym zajmuje się nasza firma i jakie usługi świadczy, gdzie znajduje się nasze biuro oraz jak można się z nami skontaktować. Warto wrzucić na stronę również zdjęcia produktów, które sprzedajemy lub naszych pracowników podczas wykonywania usług. Firmowa strona internetowa jest absolutnie niezbędna w dzisiejszych czasach.

Oprócz strony internetowej swoje działania marketingowe powinniśmy również prowadzić na portalu społecznościowym Facebook. Jest to na obecną chwilę największy portal społecznościowy na świecie, co oznacza, że korzysta z niego najwięcej użytkowników. Powinniśmy na nim prowadzić różnego rodzaju działania zarówno wizerunkowe, jak i promocyjne. Im bardziej popularny będzie nasz fanpage, tym lepiej dla naszego biznesu. Na Facebooku możemy oprócz darmowych działań np. wizerunkowych prowadzić różne płatne kampanie reklamowe. Pozwalają one na wybranie konkretnych grup docelowych, które mogą być zainteresowane korzystaniem z naszych produktów i usług i tylko do nich kierować kampanie. Dzięki temu mamy dużo większe szanse na pozyskanie klientów i nie musimy marnować pieniędzy na wyświetlanie reklamy, komuś, kto nie jest w ogóle zainteresowany naszymi produktami.

Marketing internetowy polega również na pozycjonowaniu stron internetowych. W praktyce oznacza to takie działania, które sprawią, że nasza strona znajdzie się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania najpopularniejszej wyszukiwarki internetowej, jaką jest Google. Jednak jest to temat tak obszerny, że trzeba by było na niego poświęcić kilka oddzielnych artykułów.

Licencja: Copyright - zastrzeżona
-1 Ocena