Pozycjonowanie na przestrzeni ostatnich lat bardzo się zmieniło. Zmieniły się także zasaday Google przez co wiele firm było zmuszonych do modyfikacji swojej strategii biznesowej oraz oferty pozycjonowania dla klientów.

Data dodania: 2017-03-06

Wyświetleń: 2557

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Post-pozycjonowanie stron internetowych

W dawniejszych czasach, gdy słowo pozycjonowanie nie miało jeszcze większego rozgłosu istniały firmy, które trudniły się w branży SEO. Oferowały swoim klientom pozycjonowanie, które nie miało nic wspólnego ze znaczeniem tego słowa, które dzisiaj przyjmujemy za prawdziwe.

Pozycjonowanie polegało na dosłownym zawaleniu strony internetowej linkami różnej, a najczęściej słabej jakości. Służyły do tego m.in. generatory linków oraz inne metody, które po dłuższym czasie zaskutkowały jednym: filtrem od Google'a.

Dawniej pozycjonowanie nie było tak jak dzisiaj kompleksową usługą - połączeniem optymalizacji strony lub sklepu internetowego z profesjonalnym link buildingiem.  Dawniej pozycjonowanie było tylko masowym zdobywaniem linków, które na tamten moment działało. Jednak czasy się zmieniły - zmiieniły się zasady Google.

W dzisiejszych czasach, aby strona osiągała wysokie pozycje w Google potrzeba dużo więcej pracy i to nie dlatego, że jest większa konkurencja. Konkurencja, która działa w sposób zbliżony do dawnych metod jest bardzo łatwa do przeskoczenia. Większa ilość pracy spowodowana jest tym, iż branża SEO dzisiaj to w obecnym kształcie inna branża niż 5-10 lat temu. Znajduje się w niej wiele znakomitych specjalistów oraz wyspecjalizowanych firm, które trudnią się tylko tym zagadnieniem tak jak nasza - Sirius PRO. 

To właśnie my musimy zajmować się tymi wszystkimi stronami, które zostały zanieczyszczone przez działania ludzi, dla których jakiekolwiek standarady nie miały znaczenia. W naszej pracy wielokrotnie spotykamy się z podobnymi błędami.

Obecnie Google to około 250 czynników, które wpływają na pozycjonowanie.

To właśnie zdanie, które w naszej firmie powtarzamy nowym oraz obecnym klientom. 250 czynników, z których najlepszy specjalista będzie w stanie znać co najwyżej połowę. Reszta pozostaje tajemnicą. Co się jednak staje, gdy pozycjonowaniem zajmuje się osoba nie mająca wiedzy i świadomości o choćby kilkudziesięciu z nich?

Wybór firmy, który pozycjonuje strony lub e-sklep dzisiaj to znacznie trudniejsze zadanie niż dawniej. Wejdź na naszą firmową witrynę, przejdź do zakładki pozycjonowanie strony i dowiedz się, dlaczego warto wybrać własnie nas.

Dowiedz się więcej o biznesie i branży IT w serwisie e-Sklep.biz.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena