Podobnie jak w 2007 roku najpopularniejszą platformą okazał się Polsat - tutaj atut cenowy odgrywa najważniejszą rolę.
Po dobrym ubiegłorocznym debiucie znacznie spadło zainteresowanie ofertą platformy "n". Szybkie wprowadzenie przez Cyfrę i Polsat programów HDTV osłabiło marketingowy atut "n-ki" i pozwoliło "starym" operatorom obronić osiągnięte pozycje. W stosunku do poprzedniego roku zmalało zainteresowanie ofertą Cyfry+.
Bieżący rok, według ocen instalatorów, przyniósł spadek zainteresowania budową instalacji antenowych w stosunku do roku poprzedniego.Od ubiegłego roku najbardziej spadło zainteresowanie budową instalacji antenowych w instytucjach. Wprawdzie instalacje w domach jednorodzinnych i wielomieszkaniowych odnotowały dodatni wskaźnik, mimo wszystko niższy niż w roku ubiegłym. Czy to oznacza spowolnienie rozwoju rynku budowlanego?
Więcej na stronie: http://www.dipol.com.pl/wyniki_ankiety_dotyczacej_zainteresowania_platformami_cyfrowymi_w_polsce_ankieta.htm