Prowadzisz galerię sztuki i potrzebujesz katalogu z obrazami? Masz schronisko dla zwierząt i chcesz przeprowadzić kampanię ulotkową, żeby namówić ludzi na przekazanie 1% podatku na karmę? A może Twój zakład fryzjerski potrzebuje katalogu ze zdjęciami fryzur z ostatniego pokazu? Wszystko da się zrobić!

Data dodania: 2016-04-22

Wyświetleń: 1010

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Domowy marketing

Dzięki postępowi technicznemu możliwości są niemal nieograniczone. Druk cyfrowy pozwala na obniżenie kosztów, więc możesz samodzielnie publikować wspaniałej jakości treści marketingowe w naprawdę pokaźnym nakładzie i stosunkowo niskiej cenie. Marzysz o wielkiej księdze w grubej oprawie czy raczej interesuje Cię zgrabna składana broszura? Wystarczy określić wymagania. A możliwości są naprawdę pokaźne. Poniżej przestawiamy parę pomysłów na wyjątkowe wydania.

Album
Album to elegancki sposób na wyróżnienie Twojej firmy. W końcu możesz pochwalić się tym, z czego jesteś najbardziej dumny w swojej działalności. Handlujesz płytkami ceramicznymi, a każda z nich to dzieło sztuki? Pokaż to swoim klientom! Zdjęcia lepiej wyglądają wydrukowane w dużym formacie na kredowym papierze, niż prezentowane na ekranie laptopa. Prowadzisz hotel w malowniczej okolicy? Pochwal się widokiem na morze, uroczym zakątkiem w ogrodzie i piękną haftowaną pościelą w pokojach. 

Broszura
Powiedz parę słów o swojej firmie. Klient chętnie dowie się od kiedy działasz na rynku, z kim współpracowałeś i co właściwie możesz mu zaoferować. Pochwal się najważniejszymi projektami. Wzbogać ofertę zdjęciami dobrej jakości. Jeśli potrzebujesz broszurę, opisującą pełen zakres usług Twojej firmy, najlepiej zaprojektować ją jako broszurę składaną, wydrukować na kartkach w formacie a4 i wszystkie strony zszyć ze sobą metalowymi zszywkami. W przypadku gdy każdy produkt wymaga oddzielnej broszury, pomyśl o zszywkach z oczkiem. Dzięki temu będziesz mógł stworzyć katalog produktów w segregatorze. Jeśli chcesz przekazać niewielką ilość informacji, zdecyduj się raczej na ulotkę. 

Ulotka
Ulotka nadal pozostaje doskonałą reklamą dla firm, które klientów szukają „na ulicy”. Niemal każdemu zdarza się zjeść na mieście lub obejrzeć film z legalnego źródła, dlatego właściciele kin i restauracji mogą spokojnie zainwestować w ten sposób promocji. Jednak ulotka, żeby po 5 sekundach nie wylądowała w śmietniku, musi spełniać pewne kryteria. Przede wszystkim musi być jasna i uporządkowana. To wizytówka Twojej firmy, dlatego postaraj się, żeby w czytelny sposób ją identyfikowała. Na przykład jeśli prowadzisz sklep z produktami BIO, to zdecyduj się raczej na papier matowy, który robi wrażenie bardziej ekologicznego. 

To nieprawda, że w dzisiejszych czasach marketing funkcjonuje wyłącznie w internecie. Badania mówią, że firmy, które dysponują materiałami promocyjnymi w wersji drukowanej są postrzegane jako bardziej profesjonalne i rzetelne. 

Licencja: Creative Commons
0 Ocena