0
głosów
- +

Domowy marketing

Autor:

Aktualizacja: 22.04.2016


Kategoria: Świat Technologii / Technologia


Artykuł
  • 0 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 432 razy czytane
  • 0 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
Domowy marketing

Prowadzisz galerię sztuki i potrzebujesz katalogu z obrazami? Masz schronisko dla zwierząt i chcesz przeprowadzić kampanię ulotkową, żeby namówić ludzi na przekazanie 1% podatku na karmę? A może Twój zakład fryzjerski potrzebuje katalogu ze zdjęciami fryzur z ostatniego pokazu? Wszystko da się zrobić!


Dzięki postępowi technicznemu możliwości są niemal nieograniczone. Druk cyfrowy pozwala na obniżenie kosztów, więc możesz samodzielnie publikować wspaniałej jakości treści marketingowe w naprawdę pokaźnym nakładzie i stosunkowo niskiej cenie. Marzysz o wielkiej księdze w grubej oprawie czy raczej interesuje Cię zgrabna składana broszura? Wystarczy określić wymagania. A możliwości są naprawdę pokaźne. Poniżej przestawiamy parę pomysłów na wyjątkowe wydania.

Album
Album to elegancki sposób na wyróżnienie Twojej firmy. W końcu możesz pochwalić się tym, z czego jesteś najbardziej dumny w swojej działalności. Handlujesz płytkami ceramicznymi, a każda z nich to dzieło sztuki? Pokaż to swoim klientom! Zdjęcia lepiej wyglądają wydrukowane w dużym formacie na kredowym papierze, niż prezentowane na ekranie laptopa. Prowadzisz hotel w malowniczej okolicy? Pochwal się widokiem na morze, uroczym zakątkiem w ogrodzie i piękną haftowaną pościelą w pokojach. 

Broszura
Powiedz parę słów o swojej firmie. Klient chętnie dowie się od kiedy działasz na rynku, z kim współpracowałeś i co właściwie możesz mu zaoferować. Pochwal się najważniejszymi projektami. Wzbogać ofertę zdjęciami dobrej jakości. Jeśli potrzebujesz broszurę, opisującą pełen zakres usług Twojej firmy, najlepiej zaprojektować ją jako broszurę składaną, wydrukować na kartkach w formacie a4 i wszystkie strony zszyć ze sobą metalowymi zszywkami. W przypadku gdy każdy produkt wymaga oddzielnej broszury, pomyśl o zszywkach z oczkiem. Dzięki temu będziesz mógł stworzyć katalog produktów w segregatorze. Jeśli chcesz przekazać niewielką ilość informacji, zdecyduj się raczej na ulotkę. 

Ulotka
Ulotka nadal pozostaje doskonałą reklamą dla firm, które klientów szukają „na ulicy”. Niemal każdemu zdarza się zjeść na mieście lub obejrzeć film z legalnego źródła, dlatego właściciele kin i restauracji mogą spokojnie zainwestować w ten sposób promocji. Jednak ulotka, żeby po 5 sekundach nie wylądowała w śmietniku, musi spełniać pewne kryteria. Przede wszystkim musi być jasna i uporządkowana. To wizytówka Twojej firmy, dlatego postaraj się, żeby w czytelny sposób ją identyfikowała. Na przykład jeśli prowadzisz sklep z produktami BIO, to zdecyduj się raczej na papier matowy, który robi wrażenie bardziej ekologicznego. 

To nieprawda, że w dzisiejszych czasach marketing funkcjonuje wyłącznie w internecie. Badania mówią, że firmy, które dysponują materiałami promocyjnymi w wersji drukowanej są postrzegane jako bardziej profesjonalne i rzetelne. 

Profesjonalne drukarki cyfrowe znajdziesz na stronie www.xeromania.pl

Aleksandra Pos

Lista Tagów: drukowanie, broszura, ulotka

Podobał Ci się artykuł?
0
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij