Powody, dla których warto reklamować agencję
- Większe zyski firmy.
- Potencjalni klienci mają szansę dowiedzieć się o firmie i o oferowanych przez nią usługach.
- Reklama przekonuje odbiorcę do skorzystania z oferowanych usług.
- Powoduje, że zaznajomiony z nazwą marki klient chętniej skorzysta właśnie z jej usług, niż z innej, nieznanej sobie firmy.
- Odwraca uwagę odbiorcy od działań konkurencji.
- Oddziałuje na klienta za pomocą różnych bodźców wzrokowych i słuchowych.
- Informuje odbiorcę o miejscach, w których może on skorzystać z oferowanych usług, przez co oszczędza on czas.
Skuteczna reklama mobilna
To rynek reklamy, który prężnie się rozwija z uwagi na coraz większą liczbę użytkowników smartfonów. Warto więc zainwestować w mobilne reklamowanie agencji, ponieważ to oznacza:
Możliwość dotarcia do młodych ludzi, którzy na co dzień korzystają z urządzeń mobilnych, do właścicieli firm, pracujących za pomocą laptopów, tabletów i smartfonów. Tworzy się dzięki temu atrakcyjna, rozwojowa baza klientów dla agencji reklamowej.
Mniej miejsca na reklamy w mobilnych wersjach stron internetowych - to daje nam praktycznie stuprocentową gwarancję, że konkurencja w danej witrynie będzie naprawdę niewielka.
Dynamiczność - reklama w internecie to nie tylko banery, ale także przykuwające uwagę animacje i filmy, nad którymi użytkownik może zatrzymać się dłużej.
Lokalność - użytkownicy urządzeń mobilnych często korzystają z geolokalizacji, która pozwoli im na przykład wyszukać agencję reklamową we Wrocławiu, a nie pokaże wyników z całej Polski. Dzięki temu jest większa szansa, że skorzystają akurat z naszych usług.
Reklamę przez SMS - niektóre telefony mają taką opcję. Pozwala to firmom docierać bezpośrednio do potencjalnych klientów.
Nowoczesna reklama podnosi prestiż agencji reklamowej i sprawia, że chce z nią współpracować większa liczba klientów.