Sprawdź, czy dzięki prezentacji 3D możesz zainteresować większą rzeszę klientów. Twój produkt może podbić świat. Zobacz, jak przedstawia się trójwymiarowa prezentacja produktów.

Data dodania: 2014-12-04

Wyświetleń: 3014

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Prezentacja produktów 3D – zalety i wady

Sklepy internetowe obecnie konkurują pomiędzy sobą głównie niskimi cenami. Jednak nie tylko ona ważna jest dla potencjalnych klientów. Również zwracają oni uwagę na bezpieczeństwo zakupów, na jakość produktów, obsługę. Dlatego gdy chcesz posiadać sklep profesjonalny, pamiętaj o tym, że powinien być on dopracowany w każdym szczególe. W tym pomoże ci prezentacja produktów 3D – dzięki niej twoi klienci będą mogli dokładnie zapoznać się z oferowanymi przez ciebie produktami.

Czym jest prezentacja 3D?

Prezentacją 3D, inaczej prezentacją 360 stopni nazywa się taką technikę przedstawienia przedmiotów, która pozwala na zobaczenie ich z każdej strony. To alternatywa dla tradycyjnych zdjęć, dzięki której można oglądać przedmioty zgodnie ze swoim życzeniem – obracać je i przybliżać, żeby oglądać ich detale. Ciekawą opcją jest również prezentacja 3D z opisami. Klikając na kolejne slajdy, można oglądać detale przedmiotów z ich szczegółową charakterystyką.

Prezentacje tego rodzaju wykonuje się z użyciem specjalnego sprzętu – przedmiot należy umieścić na postumencie, który ma możliwość obracania się. Następnie wykonuje się serię zdjęć, podczas gdy postument obraca się. Jest to możliwe także ze sporymi sprzętami, na przykład rowerami czy maszynami.

Dlaczego warto wybrać prezentację 3D?

Zaletą prezentacji 3D jest możliwość przedstawienia przedmiotów z każdego widoku – wystarczy tylko skorzystać z kursora, żeby zmienić położenie przedmiotu i zobaczyć go z przodu, tyłu i z każdego boku. Dodatkowa funkcja zoomu czy opisu pozwala na przybliżenie widoku, żeby sprawdzić wszystkie detale.

Dodatkowe koszty

Minusem prezentacji 360 stopni jest w szczególności wyższy koszt ich wykonania w porównaniu ze zwykłymi fotografiami. Jeżeli przedmiotów jest dużo, wtedy sfotografowanie ich z każdego punktu zajmuje znacznie więcej czasu. Warto jednak podchodzić do prezentacji tego rodzaju jako do inwestycji. Często klienci wolą kupić przedmiot tam, gdzie jest on dokładnie zaprezentowany, ponieważ zmniejsza to ryzyko niezadowolenia z zakupu.

Fotografowaniem przedmiotów w technice 3D zajmuje się obecnie wiele firm. Chociaż można wyposażyć się we własny sprzęt do tego celu, to jednak biorąc pod uwagę jego cenę, skorzystanie z usług zewnętrznych firm jest bardziej opłacalne, trwa krócej i ma się gwarancję uzyskania materiałów wysokiej jakości.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena