Zakupy odzieżowe przez Internet cieszą się w Polsce coraz większą popularnością. Za granicą, zwłaszcza w Stanach Zjednoczonych czy w państwach Europy Północno-Zachodniej, z tej niestandardowej formy zakupów korzysta aż 80% internautów. Co wpływa na rosnącą popularność takich zakupów?

Data dodania: 2014-11-19

Wyświetleń: 2608

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

5 powodów, dla których warto kupować w sieci

Duży wybór

Jednym z najczęściej podawanych powodów, dla których kupujemy przez Internet, jest szeroka gama produktów do wyboru. Przy tradycyjnych zakupach nie mamy na tyle czasu czy motywacji, aby dokładnie przejrzeć cały asortyment sklepu. Natomiast zakupy odzieżowe przez Internet dają nam taką możliwość bez wychodzenia z domu.

Oszczędność czasu

Nie musimy też tracić czasu na dojazd do sklepu czy galerii handlowej. Tradycyjne zakupy niosą ze sobą konieczność oczekiwania w kolejce do kasy lub do parkingu – gdy kupujemy przez Internet, jedyne, czego potrzebujemy to wygodne krzesło do siedzenia przy komputerze.

…i pieniędzy

To jedna z najczęściej wymienianych zalet wirtualnych zakupów. Sklepy internetowe i outlety zakupowe oszczędzają na wielu rzeczach, za które płacą właściciele sklepów (wynajem miejsca, sprzątanie, ograniczone koszty pracownicze). Dlatego też zakupy w sieci są tańsze i często oferują bardzo atrakcyjne promocje i obniżki cen.

Wygoda

Długie wyczekiwanie w kolejkach, kilometry spacerów po galeriach handlowych i konieczność odwiedzenia kilku(nastu) sklepów – to wątpliwe uroki tradycyjnych zakupów, których nie doświadczymy podczas zakupów w sieci. Dodatkowym ich atutem jest fakt, iż kupować możemy o dowolnej porze dnia, a zamówione artykuły dostarczane są pod wskazany adres.

Opinie i komentarze

I ostatnią, ale równie ważną zaletą zakupów online jest porównywania cen i sprawdzenia opinii o produktach. Dzięki temu zyskujemy obiektywne spojrzenie na rzecz, którą chcemy kupić. Zwiększa się też szansa, że dany produkt kupimy po cenie niższej, niż zakładaliśmy na początku! A to jest chyba cel każdego konsumenta – niezależnie od tego, czy robi zakupy tradycyjnie, czy wirtualnie.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena