0
głosów
- +

Jak wybrać wykonawcę pozycjonowania strony firmowej?

Autor:

Aktualizacja: 20.04.2012


Kategoria: Biznes i Ebiznes / Pozycjonowanie


Artykuł
  • 0 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 903 razy czytane
  • 3 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
 

Posiadając firmową stronę internetową, koniecznie trzeba pomyśleć, o jej odpowiedniej promocji w wyszukiwarkach, bowiem sam fakt, iż jest ona widoczna w sieci, jeszcze nie gwarantuje nam skierowania do niej odpowiedniej liczby użytkowników, którzy stanowią przecież potencjalnych klientów firmy.


Tutaj bardzo ważną rolę ogrywa profesjonalne pozycjonowanie stron internetowych, mające na celu takie wpływanie na zawartość sieci, a przede wszystkim indeksu wyszukiwarki, aby pozycjonowana strona pojawiała się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania prezentowanych przez wyszukiwarka na zadane hasła kluczowe, podawane przez internautów.

Jednym słowem, pozycjonowanie jest tutaj całkowicie niezbędne. Trzeba, więc wybrać odpowiedniego wykonawcę tej usługi, a to już nie jest takie proste, bowiem na rynku mamy do czynienia z dość sporą ich liczbą, z czego niestety nie wszyscy są wystarczająco profesjonalni w swojej pracy. Bardzo często można się spotkać z ofertami pozycjonowania za 9,99 wystawianymi na allegro, które, nie oszukujmy się zbytnio, z pozycjonowaniem nie mają nic wspólnego, a są raczej tylko sposobem na zarobienie poprzez wykorzystanie naiwności połączonej z wrodzoną oszczędnością. Niestety, musimy zdać sobie sprawę z tego, iż pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach, jak również wszystkie inne działania marketingowe w sieci, są stosunkowo długotrwałe a w wielu przypadkach bardzo kosztowne. Możemy, więc tutaj poprosić kilka agencji reklamowych o przedstawienie wyceny, a następnie odrzucenie wszystkich podejrzanie tanich, promocyjnych, jak również tych, z cenami zupełnie z kosmosu. Następnie zostanie nam niewiele ofert, z których będziemy już mogli wybrać tę jedną, która naszym zdanie będzie najbardziej optymalną w naszym przypadku.


Podobał Ci się artykuł?
0
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


System komentarzy dostarcza Disqus

Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij