Dzisiejsze oprogramowanie sprawia, że ​​założenie bloga to bardzo prosta sprawa. Wydaje się, że prawie wszyscy mają bloga (kolega, sąsiad, butik osiedlowy...). Tak, taka jest moda teraz moda... Ponadto blog jest doskonałym narzędziem biznesowym dla każdej firmy, zarówno małej i dużej.

Data dodania: 2011-09-30

Wyświetleń: 2187

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 4

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

4 Ocena

Licencja: Creative Commons

Jest to łatwe w obsłudze narzędzie komunikacji, dzięki któremu budujemy swą wiarygodność i zaufanie. Co najważniejsze, blogi ułatwiają innym znalezienie Cię w sieci.

Jednak wiele z utworzonych blogów (9 z 10) zostaje „porzuconych”, dlatego, że działania związane z ich prowadzeniem mogą zająć zbyt dużo czasu w – dość napiętym już - życiu zawodowym, i wyniki nie będą widoczne od razu. Prowadzący je blogerzy zniechęcają się szybko, przekreślając tym samym ogromne możliwości zaistnienia w sieci.


Poniżej przedstawiam Ci kilka kluczowych elementów skutecznego blogowania. Gdy już nauczysz się i zintegrujesz te czynności, napisanie jednego wpisu nie powinno zająć więcej jak 10-20 minut. Zalecam też dodatkowe 20 minut kilka razy w tygodniu, które powinieneś poświęcić na czytanie i komentowanie innych blogów oraz witryn w sieci, dzięki temu wniesiesz wiele cennych informacji dla swoich czytelników.



6 sekretów skutecznego blogowania

1. Pisz wartościowe treści i dziel się nimi, aby zaprezentować swoją wiedzę i doświadczenie. Nie zapomnij wyjaśnić, w jaki sposób pracować z klientami i niech czytelnicy wiedzą, jak skontaktować się z Tobą, zatrudnić, kupić produkt lub usługę.


2. Napisz do 2-3 razy w tygodniu krótkie wiadomości - 250-350 słów za każdym razem. Dłuższe artykuły mogą być udostępniane za pomocą rozszerzonych funkcji post.


3. Linkuj często do innych wartościowych stron w Internecie. Jest to niezwykle istotne dla budowania ruchu i zwiększenia liczby Twoich czytelników. Poświęć trochę czasu, 2-3 razy w tygodniu, na badania obszaru wiedzy, którym Ty się zajmujesz. Zostawiaj komentarze na innych blogach.


4. Śledź i monitoruj Twoje statystyki odwiedzin. Zainstaluj licznik na swoim blogu, aby wiedzieć co się dzieje. Możesz na przykład znaleźć darmowy licznik na stronie SiteMeter lub skorzystaj z Google Analytics.

5. Wypunktuj wszystkie Twoje produkty i produkty partnerskie oraz upewnij się, że strony docelowe są odpowiednio podklinkowane.

6. Nie zapomnij o linkowaniu wewnętrznym do swojej własnej strony internetowej!

Podobnie jak każde inne działanie marketingowe, wytrwałość się opłaca. W ciągu sześciu miesięcy regularnego blogowania, zakładając, że dostarczasz wartościowych treści, zobaczysz znaczny wzrost ruchu na swojej stronie internetowej i zwiększenie przychodów Twojej firmy.

Jeśli nie, pracuj dalej, aż staniesz się skutecznym blogerem! I pamiętaj: „prowadź bezwzględnie Twojego bloga”! To klucz do sukcesu.


Życzę powodzenia!

Licencja: Creative Commons
4 Ocena