Czy tego chcemy, czy nie, rzeczywistość dookoła nas zmienia się bardzo szybko, szybciej niż kiedykolwiek. Nieustannie, bardzo szybko zmienia się też Internet. 

Data dodania: 2011-03-19

Wyświetleń: 2091

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 2

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

2 Ocena

Licencja: Creative Commons


Czy tego chcemy, czy nie, rzeczywistość dookoła nas zmienia się bardzo szybko, szybciej niż kiedykolwiek. Nieustannie, bardzo szybko zmienia się też Internet. Większość, z nas związanych z marketingiem jak i również z innym biznesem tradycyjnym, ma świadomość wzrostu znaczenia Internetu i jego roli w różnych dziedzinach biznesu. Dzisiaj wyraźnie widać, że Internet ma też ogromny wpływ na zmianę stylu życia wielu grup społecznych korzystających z tego przekazu.Obecnie coraz trudniej jest oddzielić to, co wirtualne, a znanej nam od lat rzeczywistości świata offline i dlatego od pewnego czasu daje się zauważyć w Internecie nowy trend marketingu opartym na mediach społecznych tzw. Marketing mediów społecznych –można go nazwać też Web-3.0.Rzecz w tym, że media społecznościowe będą ewoluować i rozwijać nowe technologie, nowe możliwości oparte na doświadczeniach, dając okazję do uruchomienia lepszego, nowego biznesu. Obserwując rynek dochodzimy do wniosku, iż koniec 2010 roku był okresem, gdzie media społecznościowe, przeszły do głównego nurtu działalności i nastąpiła integracja z firmami, jak i również z coraz większą liczbą konsumentów.
W tej chwili zauważamy bardzo szybki rozwój różnych trendów w internecie, a jednym z nich to video komunikacja, która znajduje się na czołowym miejscu bardzo szybkiego peletonu, praktycznie na pierwszym. Pozwolę sobie przytoczyć krótki tekst z książki „Co nas czeka w 2011 roku? – TrendBook2011” - w tym roku na czołowym miejscu mamy nadawanie na żywo, czyli video przekaz, „relacjonowanie własnego życia „na bieżąco”, w najważniejszych momentach, w których to życie się dzieje”. Dlatego główną rolę będzie tutaj odgrywała video komunikacja i telefonia komórkowa.

Jaki wniosek? bardzo szybki rozwój sprzedarzy i reklamy poprzez media społeczne, przy dużym wykorzystaniu video marketingu i filmu, który w roku 2013 będzie stanowił 2/3 wszystkich ruchów globalnych w internecie, w tym telefonów komórkowych.

Licencja: Creative Commons
2 Ocena