Wiele firm szuka tanich, ale zarazem skutecznych sposobów na wypromowanie się i zaistnienie na szeroką skalę. Formy książek telefonicznych czy przyulicznych banerów odchodzą do lamusa, ponieważ dziś, dającą najlepsze rezultaty formą, jest internet. Jednak nie tylko strona internetowa, czy reklamy na zewnętrznych serwisach daje gwarancję zdobywania nowych klientów, o wiele skuteczniejsze są cieszące się coraz większym zainteresowaniem wśród internautów zakupy grupowe i serwisy takie jak Groupon, Wgrupie czy Klub Zniżek, je oferujące. Firma, działająca w konkretnym mieście, może zamieścić swoją ofertę, na przykład na tańsze usługi gastronomiczne, czy fryzjerskie, albo markową odzież, określając przy tym minimalną ilość osób, muszących z promocji skorzystać. Jeśli grupa się zbierze, transakcja zostaje zrealizowana. Oczywiście, warunkiem, jest przyznanie rabatu, a więc na przykład proponujemy internautom voucher o wartości 9 złotych na zestaw obiadowy wartości 22 złotych i warunkiem jest wykupienie go przez na przykład 50 osób. Tracimy cześć marży, ale korzyści mamy sporo. Przede wszystkim na szeroką skalę promujemy swój lokal w sieci, opisując go, podając adres strony internetowej, szczegółowe dane internetowe. Po drugie wiele inwestorów, a w tym i Digital Invest Poland na stronach swojego serwisu Klub Zniżek pozwala na umieszczenie dokładnej mapki dojazdu, logo firmy, a także udostępnia ruchomą galerię zdjęć salonu, bądź restauracji. Rzadko też jest tak, że klient wykorzysta tylko voucher, przeważnie zamówi podczas wizyty dodatkowe produkty, albo zabiegi, za które zapłaci już normalną cenę, a ponadto, jeśli będzie zadowolony z naszych usług, to powróci do nas jako stały klient. W internecie zawsze warto reklamować się tam, gdzie przewija się duża osób, a portale typu Groupon czy Klub Zniżek właśnie to gwarantują, codziennie bowiem zagląda na nie spora liczba internautów, zainteresowana aktualnością dnia, ponieważ na bieżąco jest wystawiana jakaś nowość w serwisie. Jednak co jest jeszcze korzystne, to fakt, że reklama o firmie nie znika wraz z zakończeniem aukcji, a pozostaje w ofertach zrealizowanych, gdzie co prawda internauta z promocji już nie skorzysta, ale za to wciąż będzie miał informacje o danej firmie jak i samych usługach. Ponadto to właściciel sam ustala, jakiego rabatu chce udzielić i czy oferta proponowana przez internautów jest korzystna. Dlatego w ostatecznym rozrachunku jeśli kwota proponowana jest niekorzystna, ma prawo do wycofania oferty, a osobom, które wpłaciły pieniądze, zostają one zwrócone przez serwis.