Jeśli chcesz odnieść sukces na rynku musisz bardzo dokładnie zaplanować strategię promocji. Jej bardzo ważnym elementem będzie strona internetowa, która stanie się wizytówką dla twojej firmy.

Data dodania: 2010-08-17

Wyświetleń: 3043

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Zanim jednak zlecisz jej stworzenie specjalistom sam musisz zastanowić się nad tym jakie cele i funkcje ma spełniać twoja witryna.

By zdefiniować cele odpowiedz sobie na pytania:

- jakie przeznaczenie będzie mieć twoja strona, czy będziesz chciał ją wykorzystać jedynie jako narzędzie do promocji, czy też do sprzedaży,

- jaka jest grupa docelowa, tzn do kogo kierujesz swoją stronę, czy odbiorcami mają być tylko stali klienci czy też ma ona służyć pozyskiwaniu nowych,

- określ zasięg, zastanów się czy twoja strona ma dotrzeć tylko do klientów w kraju czy może będziesz szukał klientów także za granicą,

- zastanów się czy przewidujesz sprzedaż powierzchni reklamowej innym firmom,

- określ kanały promocji, zastanów się czy i gdzie będziesz chciał promować swoją stronę.

 

Następnie postaraj się precyzyjnie określić funkcje jakie ma spełniać twoja witryna, oto kilka podpowiedzi:

- strona o charakterze promocyjnym, której celem będzie obniżenie kosztów tradycyjnej kampanii reklamowej lub wspomagające jąstrona udostępniająca powierzchnie reklamowe innym firmom,

- portal internetowy,

- strona służąca do zawierania i utrzymywania kontaktów z partnerami, oraz mająca na celu ich pozyskiwanie,

- sklep internetowy oferujący sprzedaż produktów on-line.

Im dokładniej określisz cele i funkcje jakie ma spełniać twoja strona internetowa tym większa szansa, że odniesie sukces.  Zarówno jej forma, wygląd jak i treść będą miały duży wpływ na to czy dotrzemy do potencjalnych klientów i czy uda nam się ich pozyskać.

 


Licencja: Creative Commons
0 Ocena