Istniejąca tymczasowo pod roboczą nazwą, firma FreecoNet Tlenofon SA pracuje obecnie nad technicznym zespoleniem oddzielnych do tej pory systemów. Zakończenie tego procesu umożliwi zamieszczenie w nowej ofercie wszystkich najciekawszych rozwiązań autorstwa obu stron, dzięki czemu będzie ona atrakcyjna dla wszystkich użytkowników. Darmowe połączenia to tylko jedna z wielu pozytywnych zmian, czekających klientów platformy. Kolejną jest wprowadzenie bezpłatnych telekonferencji dla użytkowników Tlenofonu, które do tej pory dostępne były wyłącznie we FreecoNet.
W najbliższych miesiącach FreecoNet Tlenofon SA będzie pracował przede wszystkim nad przygotowaniem nowej oferty pod wspólną marką, która ma pojawić się na rynku do końca bieżącego roku. W jej stworzeniu pomogą przeprowadzone wśród użytkowników badania, których celem było lepsze zrozumienie ich potrzeb i oczekiwań. Klienci indywidualni i biznesowi zostali zbadani osobno, m.in. pod kątem sposobu korzystania z usług telefonii internetowej i zapotrzebowania na nowe funkcjonalności. - „Poprzez badania chcieliśmy lepiej poznać naszych użytkowników - zrozumieć, czego oczekują od telefonii VoIP i usług dodanych. Jakich zmian potrzebują? Dzięki temu będziemy mieli solidne podstawy do tworzenia możliwie najlepszej oferty na potrzeby nowej marki" - wyjaśnia Jan Wyrwiński, Prezes Zarządu FreecoNet SA.
Fuzja FreecoNet i Tlenofonu została ogłoszona w lutym tego roku. Spółkę stworzyło dwóch dotychczasowych konkurentów. W najbliższych 2-3 latach planuje ona aktywnie uczestniczyć w dalszej konsolidacji rynku i stać się pierwszym operatorem VoIP, który będzie mógł konkurować z największymi telekomami w Polsce.