Należy wytworzyć emocjonalne przywiązanie, które “wywyższy” daną markę ponad inne produkty. Zanim jednak emocje wezmą górę w wyborach zakupowych, konsument musi poznać samą markę, dowiedzieć się o jej istnieniu.
Jak poinformować klienta o marce?
W tym celu należy postawić na jego drodze jak najwięcej symboli danej marki. Najbardziej popularnym i najłatwiejszym do skojarzenia marki symbolem jest jego logo. Trzymanie się spójnej identyfikacji wizualnej podczas wszelkich działań jest gwarancją rozpoznawalności danej marki. Logo marki powinno pojawiać się jak najczęściej. Czym częściej konsument zetknie się z tym symbolem tym szybciej i trwalej je zapamięta. Najbardziej efektywnym działaniem jest wykorzystywanie w tym celu naklejek z logiem firmy.
Dlaczego warto wybierać naklejki z logiem?
Naklejki z logo firmy pozwalają łatwą i szybką aplikację logo marki na równych powierzchniach. Mogą być wykorzystywane do oznaczania korespondencji, dokumentów, paczek oraz innych elementów opuszczających firmę. Zastosowanie naklejek z logo firmy nie kończy się jedynie na wykorzystywaniu go w oznaczaniu powierzchni papierowych. Wiele przedsiębiorstw zamawia personalizowane segregatory, kubki, filiżanki itp. Wszystkie te przedmioty zawierają jedynie logo i mają za zadanie budowanie spójnego wizerunku marki. Takie gadżety są kosztowne, można je jednak w bardzo prosty sposób wykonać samodzielnie, wystarczy jedynie wykorzystać naklejki z logiem firmy.
Inne wykorzystanie naklejek z logiem firmy
Naklejki z logiem firmy wykorzystywane są także bezpośrednio w promocji przedsiębiorstwa. Vlepki/naklejki są jednym z podstawowych narzędzi marketingu partyzanckiego. Naklejki są też bardzo chętnie wykorzystywane przez marki sportowe oraz muzyczne. Marki te wykorzystują naklejki jako formę gratyfikacji dla klientów. Po zakupie produktu klient otrzymuje w gratisie naklejkę z logiem, czasem naklejki te są uzupełniona o dodatkowe elementy graficzne.
Jeden rodzaj naklejek można wykorzystać przy różnych zadaniach. Wystarczy je tylko odpowiednio dostosować do działania negatywnych warunków, na jakie mogą być narażone.