Wyobraźmy sobie, że mamy taki serwis jak money.pl czy też facebook. Dla przeciętnego internaty są one znane ale gdyby nie odpowiednia reklama w Internecie nikt by się nie dowiedział o ich istnieniu.

Data dodania: 2010-02-26

Wyświetleń: 1861

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Wiele osób, które prowadzą działalność związaną z bytnością w internecie, prędzej, czy później, spotyka się z problemem reklamy w Internecie. Sami, raczej nie wiedzą jak zaistnieć w sieci. Wówczas, przychodzi im przekazać tę pałeczkę w inne, bardziej kompetentne ręce jakimi są firmy pozycjonerskie. Firmy te bez większego trudu poradzą sobie z pozycjonowaniem naszego serwisu. Tylko do jakiej firmy się zgłosić? W której firmie zostanie przedstawiona najlepsza oferta?

Tak więc, należy uważnie przyjrzeć się firmie, oraz osobom którym przekażemy swój serwis. Można ten wybór porównać to wyboru auta. Możemy wybrać auto bardzo drogie, do setki w kilka sekund, do tego masa dodatków. Takie auto - firma z pewnością zadba o pozycjonowanie, na jakim nam zależy, lecz cena będzie zapewne bardzo wysoka. Skrajnym modelem jest auto tanie, poruszające się w żółwim tempie, wymagające często masy poprawek i wizyt u mechanika. Oznaczać to może, nieustające rozmowy z zespołem nadzorującym pozycjonowanie naszych stron. Najbardziej odpowiednim wyborem byłoby więc takie auto - firma, gdzie oferta pozycjonowania, będzie miała cenę rozsądną, co pozwoli nam wierzyć, że nie zedrą z nas ostatniej koszuli, a współpraca z zespołem będzie przebiegała bez zbędnych nieporozumień. Trzeba przecież znać umiar we wszystkim, prawda?

Przy wyborze, zwróćmy więc uwagę na kilka bardzo istotnych rzeczy. Nie wierzmy w szybkie wyniki wyszukiwania. Efekty skutecznego pozycjonowania, możemy zauważyć najwcześniej po miesiącu, choć bardziej prawdopodobny jest raczej po dwóch, trzech miesiącach. To wszystko zależy od konkurencyjności wyrażeń. Zawierając umowę, miejmy w niej zapis, że firma zobowiązuje się na zapłacenie kary za to gdy nasza strona dostanie filtr przez wyszukiwarkę. Oczywiście, trzeba jeszcze zwrócić uwagę na koszty takiej usługi. Tu pojawiają się już dylematy, my chcemy zapłacić jak najmniej, firma, zarobić jak najwięcej. W miarę możliwości, starajmy się więc płacić tylko za osiągnięcie określonych wyników

Gdy współpraca, będzie przebiegać sprawnie, a nasze strony będą pięły się w rankingach wyszukiwarek. My siedząc w domku, będziemy cieszyli się, obserwując, jak dobrze prosperuje nasza firma oraz strona. Uświadamiamy sobie wówczas, jak ważną rolę odegrało dla nas pozycjonowanie.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena