Polityka, wszechobecna reklama, telewizja, filmy, prasa, moda, nowe technologie – to wszystko kształtuje rzeczywistość i wpływa na mentalność ludzi oraz ich sposób percepcji i poznawania świata. Ludzie mody muszą śledzić to, co się dzieje naokoło, trzymać rękę na pulsie.

Data dodania: 2010-01-21

Wyświetleń: 1375

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Jednym z takich osób otwartych na różne nowinki i twórcze poszukiwania jest Giorgio Armani. Dla wielu osób Giorgio Armani to przede wszystkim wzór męskiej mody. Od lat 70.XX wieku stroje projektowane przez Giorgio Armaniego stały się rozpoznawalna marką i dobrze sprzedającym się towarem.  

Po sukcesie filmu Paula Schradera „American gigolo” z 1980 roku ubrania sygnowane przez Armaniego zaczęły robić furorę. W filmie wystąpił przystojniak Richard Gere. Uwielbiany przez spore grono kobiet Richard Gere przyczynił się do wzrostu popularności Armaniego.

Giorgio Armani, podobnie jak i inni projektanci mody, firmuje swoim nazwiskiem również kosmetyki. Jednym z kosmetyków opatrzonych marką Armani jest słynny krem nawilżający Crema Nera. Jak twierdzi Giorgio Armani, ten krem w magiczny sposób pomaga zatrzymać proces starzenia się ciała i być wiecznie młodym.

Takie firmy jak agencja interaktywna czy agencja reklamowa muszą śledzić to, co się dzieje naokoło. Mówiąc kolokwialnie – muszą trzymać rękę na pulsie. Polityka, wszechobecna reklama, telewizja, filmy, prasa, moda, nowe technologie – to wszystko kształtuje rzeczywistość i wpływa na mentalność ludzi oraz ich sposób percepcji i poznawania świata.

Takie usługi jak outsourcing it, pozycjonowanie stron www, projektowanie stron www – podobnie jak i magiczny krem Armaniego – mają swoje sekrety i tajemnice. A chyba największe i trochę niedoceniane sekrety to na przykład umiejętność wyłapywania istotnych drobiazgów spośród chaosu współczesnej cywilizacji i czerpanie twórczych inspiracji z otaczającej nas rzeczywistości.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena