Dlaczego piszemy o demotywatorach?? Ponieważ jest to ewenement biorąc pod uwagę sukces jaki właśnie odnosi ten portal. Nie wymaga on wkładu finansowego w reklamę. Strona sama się reklamuje dzięki użytkownikom. Każdy chce dodać swojego demotywatora, a znajdując rozbrający demotywator rozsyła go do swoich znajomych i tym samym reklamuje portal.

Data dodania: 2009-11-26

Wyświetleń: 16492

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 3

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

3 Ocena

Licencja: Creative Commons

Jeszcze nikt o tym nie pisze na dużą skalę. My już wiemy, że strona demotywatory.pl powinna być doceniona jako strona roku 2009. Dlaczego? Ponieważ jak to zwykle bywa spontaniczne i najprostsze pomysły najczęściej odnoszą sukces.

Czym są demotywatory?
Są to różnego rodzaju zdjęcia z konkretnymi podpisami, które mają zdemotywować do działania, do czegokolwiek.

Gdzie leży sukces portalu?
Jak to zwykle bywa coś co nas śmieszy jest najlepszym sposobem do poprawienia humoru, do podzielenia się tym ze znajomymi. Każdy chce pojawić się na głównej...

demotywator - każdy chce być na głównej

I w tym właśnie kryje się sukces i brak funduszy na reklamę. Portal sam się reklamuje dzięki użytkownikom. Uważamy, że to właśnie jest ewenementem na skalę światową.

W wielu przypadkach stworzenie strony internetowej, wielomiesięczne planowanie, biznesplan nie wystarczą aby stworzona strona www już przynosiła zyski czy ruch na stronie.
Należy zawsze wkalkulować koszty reklamy. Czy to linki sponsorowane czy to pozycjonowanie zawsze to dodatkowe koszty, które trzeba ponieść jeśli chcemy rozreklamować stronę.

Portal z demotywatorami nie potrzebował. Każdy śmieszny demot jak ciepłe bułeczki rozchodził się po Internecie. Od jednej osoby przez całą jego listę znajomych, a później od tych znajomych do kolejnych znajomych. Tak portal wypromował się w sieci i teraz nie ma dnia aby Ci którzy choć raz odwiedzili demotywatory nie odwiedzali go nieustannie.

Głośno doceniamy pomysł z prostymi obrazkami i gratulujemy pomysłowości.

Licencja: Creative Commons
3 Ocena