Używałem mniej więcej takiej konstrukcji:
mail($do_kogo,$temat,$wiadomosc,$naglowki)
ale jeśli jakiś adres email był nieprawdziwy (np. został porzucony przez posiadacza i po 30 dniach nie logowania się, konto emailowe zostało usunięte) to nie zawsze dostawałem "zwrot" i nie wiedziałem, ile martwych adresów email mam w swojej bazie. Jednak jest inna konstrukcja, dzięki której można otrzymywać zwroty (najlepiej na osobną skrzynkę, która jest tylko od zwrotów):
mail($do_kogo,$temat,$wiadomosc,$naglowki,"-f mail@od_zwrotow.pl")
Niby drobiazg a naprawde ułatwił mi pracę. Warto jest usuwać zwroty, gdyż niektóre serwery uznają Ciebie za spammera, jeśli zbyt dużo mailii wysyłasz pod nieistniejące adresy email! (Spammerzy czasami generują losowe ciągu znaków i dodają do tego np. @wp.pl, mając nadzieje, że spośród setek wygenerowanych adresów chociaż kilka będzie prawdziwych, z tego powodu serwery blokują nadawców, którzy wysyłają (procentowo) dużo mailii na nieistniejące adresy). Dlatego też uważam, że obowiązkowo należy na bieżąco usuwać martwe adresy email.