W tej sytuacji świetnym pomysłem staje się agencja interaktywna. Tego typu firma zajmuje się przygotowaniem i wdrożeniem działań mających na celu kreowanie wizerunku firmy w najbardziej rozpowszechnionym medium jakim jest sieć komputerowa. W świecie realnym taka działalność to świetny odpowiednik agencji reklamowej, tylko obszar jej działania jest zdecydowanie inny. Najpopularniejsze usługi znajdujące się w ofercie agencji to tworzenie stron www i różnorodnych systemów, projektowanie strategii marketingowych, doradztwa e-biznesowego, badanie użyteczności serwisów i aplikacji, ale także konsulting internetowy, kampanie reklamowe oraz pozycjonowanie stron. Agencja interaktywna swoje usługi kieruje do różnorodnych klientów zaczynając od wielkich korporacji, a na małych przedsiębiorstwach i instytucjach kończąc. Wybierając konkretnego usługodawcę należy przeanalizować wiele ważnych kwestii. Przede wszystkim cenę, która jednak nie jest najważniejszym kryterium decydującym o wyborze. Warto zwrócić uwagę na sposób obsługi potencjalnych klientów. Dostosowanie do wymagań i nowoczesnych trendów przyciągnie każdego zainteresowanego. Poza tym ciągły rozwój standardów oraz dobrych praktyk, uczestnictwo w konferencjach, szkoleniach i warsztatach, ciągłe podnoszenie kompetencji, a także tworzenie własnych, autorskich rozwiązań. Dzięki temu jakość usług, które znajdują się w ofercie, osiąga bardzo wysoką jakość, a korzystanie z nich staje się wręcz przyjemnością.
UX design to nie tylko prototypowanie. Prototyp to jedynie etap w trakcie procesu projektowania. Z jednej strony jest on podsumowaniem pracy badawczej, z drugie zaś strony stanowi początek etapu testowania. W praktyce trudno rozdzielić wspomniane etapy, gdyż najczęściej przeplatają sie one ze sobą i biegną równolegle, wszystko to w celu dopracowania projektu.