K jak konkurencja
Dziś oferta rozrywkowa, zwłaszcza w dużych miastach, jest gigantyczna. Dysponent wolnego popołudnia, wieczoru lub weekendu może przebierać w ofertach do woli. Dlatego też teatry, kina, opery i filharmonie muszą zabiegać o uwagę swoich odbiorców identycznie, jak komercyjne przedsięwzięcia rozrywkowe.
Kulturalne powiadomienia SMS
SMS to fantastyczne narzędzie do promocji nawet tych najświetniejszych wydarzeń kulturalnych, jak premiera w filharmonii czy nowy tytuł na teatralnym afiszu.
Plakat na telefon
SMS-owe zaproszenia to nie jedyna forma mobilnej komunikacji i promocji sztuki. Na telefony komórkowe przesłać można MMS-em trailer filmu czy plik graficzny z plakatem reklamującym nowy spektakl.
Zniżkowy SMS
SMS to także możliwość przesłania kodu uprawniającego do zniżki w teatralnej czy kinowej kasie. Wysyłając kod do subskrybentów lub do zakupionej bazy możesz zakończyć wiadomość wezwaniem: "wyślij kod zniżkowy do przyjaciół!" - dzięki temu masz szansę osiągnąć efekt marketingu wirusowego i jeszcze bardziej wypromować Wasze artystyczne projekty.
Komunikacja SMS to nie taka trudna sztuka
Artyści i osoby zarządzające artystycznymi projektami coraz lepiej odnajdują się w świecie nowych technologii i wykorzystują potencjał mobilnej reklamy w promocji. Zachować artystyczny wymiar swoich przedsięwzięć, a przy tym korzystać z komercyjnych rozwiązań i mediów – to bowiem wcale nie taka wielka sztuka;-)
Mamy nadzieję, że mobilne rozwiązania zdobywać będą coraz większe grono zwolenników. Nie tylko wśród firm, ale także wśród urzędów i instytucji.