To nie taka trudna sztuka promować Kulturę i Sztukę SMS od teatru, opery, kina? Czemu nie! Dziś prezentujemy kilka przykładów rozwiązań SMS-owych dla Sztuki przez duże S!

Data dodania: 2011-10-17

Wyświetleń: 1509

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

K jak konkurencja

Dziś oferta rozrywkowa, zwłaszcza w dużych miastach, jest gigantyczna. Dysponent wolnego popołudnia, wieczoru lub weekendu może przebierać w ofertach do woli. Dlatego też teatry, kina, opery i filharmonie muszą zabiegać o uwagę swoich odbiorców identycznie, jak komercyjne przedsięwzięcia rozrywkowe.

Kulturalne powiadomienia SMS

SMS to fantastyczne narzędzie do promocji nawet tych najświetniejszych wydarzeń kulturalnych, jak premiera w filharmonii czy nowy tytuł na teatralnym afiszu.

Plakat na telefon

SMS-owe zaproszenia to nie jedyna forma mobilnej komunikacji i promocji sztuki. Na telefony komórkowe przesłać można MMS-em trailer filmu czy plik graficzny z plakatem reklamującym nowy spektakl.

Zniżkowy SMS

SMS to także możliwość przesłania kodu uprawniającego do zniżki w teatralnej czy kinowej kasie. Wysyłając kod do subskrybentów lub do zakupionej bazy możesz zakończyć wiadomość wezwaniem: "wyślij kod zniżkowy do przyjaciół!" - dzięki temu masz szansę osiągnąć efekt marketingu wirusowego i jeszcze bardziej wypromować Wasze artystyczne projekty.

Komunikacja SMS to nie taka trudna sztuka

Artyści i osoby zarządzające artystycznymi projektami coraz lepiej odnajdują się w świecie nowych technologii i wykorzystują potencjał mobilnej reklamy w promocji. Zachować artystyczny wymiar swoich przedsięwzięć, a przy tym korzystać z komercyjnych rozwiązań i mediów – to bowiem wcale nie taka wielka sztuka;-)

Mamy nadzieję, że mobilne rozwiązania zdobywać będą coraz większe grono zwolenników. Nie tylko wśród firm, ale także wśród urzędów i instytucji.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena