Ale czy zastanawiałeś się nad wadami reklamy internetowej ?
Co prawda, nie jest ich wiele, i nawet te, o których za chwilę przeczytasz, niebawem będą historią. Ale warto o nich wspomnieć choćby dlatego, że wszystko wskazuje jednoznacznie na to, że i te wady niebawem znikną.
A są nimi uwaga: niechęć odbiorców, SPAM oraz mały zasięg populacji generalnej.
Czy zauważyłeś może gdzie, a raczej w kim leży problem?
Jeżeli tak, to wiesz już, że to MY puki co jesteśmy niechętni do korzystania z nowych mediów, ale ta niechęć nieustannie maleje. Ponadto to, to MY postrzegamy e-mailing jako spam, i to do NAS czyli do ludzi jako populacji generalnej, internet nie ma takiego zasięgu, chociaż ten zasięg cały czas się zwiększa, nawet w małych miejscowościach.
Jak więc widzisz, wady te nie wynikają z samego sposobu reklamowania się, czy mechanizmów działania internetu. Problem leży w nas i w naszym postrzeganiu sieci...
Zauważ, że nasza świadomość używania internetu nieustannie rośnie i coraz lepiej oswajamy się z wirtualnym światem, i to niezależnie od wieku. Coraz chętniej i częściej otwieramy laptopa w poszukiwaniu informacji, surfujemy, przeglądamy strony www i korzystamy czynnie z wyszukiwarek internetowych.
Takie zwroty jak pozycjonowanie stron internetowych, czy reklama w wyszukiwarkach, nie są nam obce i nawet jeżeli sami nie korzystaliśmy z tych dobrodziejstw, to nasi znajomi, rodzina czy przyjaciele korzystali i prędzej czy później my również się skusimy.
W erze cyfrowej widoczność Twojej strony w wynikach wyszukiwania może zadecydować o sukcesie Twojej firmy. Jest to szczególnie ważne, gdy celujesz w ekspansję poza lokalny rynek, na przykład na rynku brytyjskim lub innych domenach międzynarodowych. Przedstawiamy przewodnik, który pomoże Ci zrozumieć i zastosować SEO na tych rynkach.