W artykule tym przedstawiam metodę, która gwarantuje kilkukrotny wzrost sprzedaży w sklepie lub serwisie internetowym. Jest to sposób, dzięki któremu nie trzeba wydawać pieniędzy na reklamę swojego biznesu w sieci, czy siedzieć godzinami przy komputerze pozycjonując swój sklep.

Data dodania: 2008-12-27

Wyświetleń: 3491

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Jakiś czas temu przemierzając zasoby Internetu natknąłem się na serwis, który mnie zainteresował. Była to platforma oferująca program partnerski dla sklepów. Z racji tego, że od kilku lat zajmuję się programami partnerskimi, a dokładniej zarabianiem dzięki programom partnerskim oraz posiadam kilka sklepów internetowych, od razu treść serwisu przykuła moją uwagę. Firma ta proponuje świetne rozwiązanie (poparte referencjami znanych przedsiębiorców) dla właścicieli komercyjnych serwisów i sklepów internetowych.

W czym rzecz?

Metoda ta, to nic innego jak właśnie program partnerski, ale nie chodzi mi tutaj o zapisanie się do programu partnerskiego, ale o wdrożenie go do swojego sklepu lub serwisu.

Co mnie zaciekawiło?

System ten gwarantuje, że zyski sklepów wzrosną i to kilkukrotnie.

W czym tkwi istota programu partnerskiego?

Otóż program partnerski jest wdrażany do sklepu (co trwa ok.2 tygodni). Po tym zabiegu, pozyskujemy tak zwanych partnerów, którzy promują nasz sklep, produkty lub usługi (w zależności od prowadzonego biznesu) w internecie za pomocą różnych materiałów reklamowych, które im udostępnimy, czyli np.linki partnerskie, bannery i inne (oczywiście kreacje, linki itp. również firma wdrażająca program partnerski instaluje nam na stronie sklepowej).

Na jakiej zasadzie pracują partnerzy?

Właściciel sklepu zatrudnia ich na podstawie umowy o dzieło i płaci im niewielki procent pieniędzy od swoich zarobków, czyli jest to tak zwane wynagrodzenie prowizyjne.

Nie jedna firma w Polsce osiągnęła ogromny sukces dzięki programom partnerskim. Choćby nawet Złote Myśli – każdy kto kupuje książki elektroniczne, zapewne zna to wydawnictwo. Firma ta rozwija się w niesamowitym tempie i zarabia spore kwoty pieniędzy, dzięki swoim partnerom, których z dnia na dzień jest coraz więcej.

Jakie są koszty dla właściciela serwisu (sklepu)?

Właściciel e-biznesu płaci tylko jeden raz za wdrożenie pp do sklepu i później płaci partnerom jedynie za efekty.

Czy to się opłaca?

Według mnie zdecydowanie tak!

W Internecie robi się coraz ciaśniej, powstaje coraz więcej sklepów i witryn, przez co jest coraz trudniej wypromować swój własny biznes i staje się to coraz bardziej kosztowne. A system taki gwarantuje przedsiębiorcom darmową reklamę w Internecie, pokazanie się większej ilości potencjalnych klientów, co zapewne zaowocuje zyskami.

Licencja: Creative Commons