Samodzielne prowadzenie kampanii marketingowej online jest sporym wyzwaniem, ponieważ wymaga opanowania wielu jej aspektów jednocześnie. A że nie należy ograniczać się tylko do jednego sposobu promocji, to wyzwanie jest jeszcze większe. Jest jednak pewien sposób, żeby sobie z tym poradzić.

Data dodania: 2021-10-21

Wyświetleń: 814

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Copyright - zastrzeżona

Jak we własnym zakresie szybko uruchomić pozycjonowanie, Google Ads i Content Marketing dla swojej strony www ?

Automat świetnie poradzi sobie z reklamą

Dziś dość często powtarza się, że rozwiązania automatyczne w reklamie internetowej się nie sprawdzają. To nie jest prawda – nie sprawdzają się rozwiązania słabe, ale rozbudowane narzędzia stworzone przez osoby, które na e-marketingu znają się doskonale, takie jak seopilot.pl, dają często efekty znacznie przekraczające oczekiwania użytkowników.

Największym atutem tak rozumianej automatyzacji jest pozostawienie kontroli w rękach użytkownika. Ponieważ to zamawiający decyduje o tym, w jakim zakresie i jakimi kanałami chce promować swoją firmę, to wciąż ma możliwość realnego kształtowania kampanii, ale bez potrzeby zagłębiania się w zawiłe kwestie techniczne.

Dlaczego automatyzacja jest dobra?

Mówiło się jakiś czas temu, że automatyczna promocja jest zła, więc dlaczego teraz miałaby być dobra? Przede wszystkim dlatego, że dawne algorytmy były, delikatnie mówiąc, toporne. Nie dawały żadnej kontroli poza włącz/wyłącz. W https://www.seopilot.pl to użytkownik kontroluje i kanały marketingowe, i określa cele, i je monitoruje. Automatyzacja nie jest tak pełna, jak dawniej – automat zajmie się na przykład ustaleniem wyjściowych parametrów dla Google Ads czy pozycjonowania, ale odbywa się to z uwzględnieniem nie tylko długoletnich badań, ale przede wszystkim zasad marketingu internetowego. W przypadku Google Ads brane są też pod uwagę regulaminy usługi i optymalizacja wydatków reklamodawcy.

Automatyzacja pozwala reklamodawcy skupić się na tym, co naprawdę ważne i wymaga podjęcia decyzji tylko w tych kwestiach, w których nie można być pewnym, że rozwiązanie automatyczne będzie optymalne. Innymi słowy – kampania wciąż wymaga pewnego niewielkiego zaangażowania, ale w całości skupionego na zagadnieniach kluczowych.

Jest też kwestia wygody

Skuteczna kampania e-marketingowa siłą rzeczy będzie mocno pofragmentowana. Pozycjonowanie, Google Ads, copywriting – każda z tych usług wymaga oddzielnych ustaleń z wykonawcą, odrębnych rozliczeń i oddzielnego monitorowania wyników. Ale przecież w praktyce widoczne efekty będą wypadkową wszystkich działań, więc konieczność kontroli w każdym zakresie z osobna jest całkowicie nieadekwatna do warunków działalności.

Przejście na seopilota pozwala skupić w jednym miejscu wiele narzędzi i kanałów promocji. Jedna faktura z rozliczeniem jest wygodna z księgowego punktu widzenia, natomiast wspólny panel kontrolny każdej z kampanii stanowi prawdopodobnie największe ułatwienie praktyczne, na jakie może liczyć przedsiębiorca, którego czas i tak jest w większości zajęty masą innych czynności.

O ile zwykle twierdzimy, że centralizacja nie jest pożyteczna, tak tym razem musimy doprecyzować – jeśli możesz w jednym miejscu kontrolować aspekty działalności powiązane ze sobą wynikami, to ułatwia to podjęcie kolejnych decyzji dotyczących promocji w sieci.

No dobrze, a co z doświadczeniem?

W absolutnie każdym poradniku dotyczącym wyboru specjalisty ds. reklamy w sieci przeczytasz, że trzeba sprawdzić portfolio, zbadać doświadczenie i tak dalej. A tu nagle pojawia się rada: zaufaj systemowi automatycznemu. Czy to cokolwiek zmienia? Nie.

Za seopilotem – platformą, która zresztą działa od tylu lat, że gdyby algorytmy miewały własne portfolio, to ten miałby naprawdę wielkie – stoją ludzie, którzy na reklamie w sieci zjedli zęby. To nie jest znany z przeszłości algorytm, który był w stanie wykonać tylko jedno zadanie. Powinieneś raczej myśleć o seopilocie jako platformie, która stanowi taki zdalny panel sterowania reklamą internetową. Choć to samodzielne narzędzie, nigdy nie zostajesz z nim sam. Mówiąc inaczej – to nie tak, że ta platforma wszystko zrobi za Ciebie. Pomoże za to we wszystkim, w czym algorytmy są po prostu lepsze od ludzi.

Licencja: Copyright - zastrzeżona
0 Ocena