Eventy takie jak wesela, imprezy integracyjne, konferencje, szkolenia czy też studniówki i urodziny coraz częściej realizowane są właśnie w nich i to w naprawdę zachęcających cenach!
Kompleksowa organizacja konferencji i szkoleń
Business center w hotelu to najlepsze miejsce do przygotowania wszelkiego rodzaju imprez firmowych, począwszy od narad i konferencji, poprzez szkolenia i warsztaty, a skończywszy na bankietach. Dobrze przygotowane hotele są w stanie zapewnić swoim klientom kompleksową obsługę, dostarczając nie tylko właściwą przestrzeń, ale również urządzenia i catering, a także noclegi, gdy impreza jest zaplanowana na kilka dni.
Można zażyczyć sobie określonego ustawienia stołów w sali konferencyjnej, dostarczenia cateringu w postaci napojów, kanapek czy nawet pełnych zestawów obiadowych. W salach dostępne są również takie sprzęty jak flipcharty, telewizory, DVD, komputery, rzutniki, można też skorzystać ze sprzętu do tłumaczeń, głosowania, nagłośnieniowego. Standardem jest już darmowy internet Wi-fi. Koszty wynajmu sal zależą głównie od ich powierzchni i wyposażenia. Za małą salę na około 10 osób zapłaci się średnio 30-40 złotych za godzinę, za cały dzień szkoleniowy, czyli 8 godzin zegarowych, około 150-200 złotych. Dodatkowo płaci się za catering. Aktualne ceny można sprawdzić na stronach internetowych hoteli prowadzących wynajem sal konferencyjnych.
Wesele najwygodniej!
Uroczystości weselne to dużo planowania, między innymi związanego z wyborem odpowiedniej sali, w której przyjęcie ma mieć miejsce. Dlatego też jedną z pierwszych czynności po szacunkowym określeniu daty ślubu jest rozpoczęcie poszukiwania odpowiedniej sali weselnej. Zapraszają hotele, które są w stanie zapewnić fachową i pełną obsługę w wyznaczonym zakresie. Duży wybór dań do wyboru, menu prawie z każdego zakątka świata, pięknie przystrojona sala, brak konieczności zamartwiania się sprzątaniem po zabawie i miejsca noclegowe dla gości z daleka – plusów jest naprawdę wiele.
Koszty zorganizowania wesela jednodniowego w sali weselnej to około 150 złotych za jedną osobę, ale można też natknąć się na tańsze oferty. Warto szukać minimum rok przed datą zaślubin, ponieważ na ostatni moment nie zawsze da się znaleźć coś w sam raz. Po co zatem męczyć się z organizacją szeroko zakrojonych eventów samodzielnie? W profesjonalnie przygotowanym hotelu można uzyskać zawsze kompleksową obsługę niezależnie od rodzaju imprezy i to w dodatku w naprawdę atrakcyjnych cenach!