Większość z nas miała do czynienia z problemem niemożliwości otworzenia strony. Często osoby odpowiedzialne za stronę lekceważą istotę witryny jako wizytówki w Internecie. Strona internetowa jest nowoczesnym medium o bardzo dużej sile przekazu i mądrze jest stale doglądać poprawnego jej funkcjonowania.

Data dodania: 2013-01-24

Wyświetleń: 1492

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Problemy z własną witryną charakteryzują się tym, że są w większości przypadków przejściowe, ale nagminnie się powtarzają. Sprawia to problem w ich detekcji przez człowieka, gdyż niepoprawne funkcjonowanie może się zdarzyć o nieokreślonej godzinie. Uważasz, że Ciebie ten problem ominie? Otóż nie ma wyjątków, gdyż podłożem problemu może być niekoniecznie kod witryny, ale również sam serwer - problem z dyskiem twardym, bazą mysql czy też brak prądu!


Jak ustrzec się błędów na stronach www?


Nie ma ludzi nieomylnych, toteż zawsze popełni się nieświadomie jakiś błąd, który może odbić się negatywnie na Twojej działalności. Nie da się zapobiec każdej usterce, jednak można szybko ją wykryć i usunąć bez czekania na duże straty. Najczęściej robi się to za pomocą narzędzia działającego w chmurze do monitorowania stron www, które automatycznie, przez całą dobę, siedem dni w tygodniu będzie testowało, czy Twoja strona działa poprawnie.W przypadku natknięcia się na problem, natychmiast zostanie wysłana wiadomość, dzięki czemu będziesz mógł szybko podjąć przeciwdziałania, przekazując problem odpowiedzialnej za to osobie. Informacja o  problemie przekazana zostanie SMSem lub e-mailem - to najskuteczniejsza droga komunikacji, pozwala to na natychmiastowe działanie. Awarie możesz naprawić, zanim ktoś się o niej dowie.
Takie rozwiązania dawno znalazły zastosowanie w każdej działaności internetowej. Każda awaria jest analizowana przez narzędzie, dzięki czemu dostajemy nie tylko powiadomienie o problemie, ale również o tym, co było potencjalną przyczyną! Pozwala to na usunięcie awarii, zanim jakikolwiek klient się zorientuje - uchroni to przed nieprzychylnym uczuciem użytkownika do konkretnej oferty i nie odstraszy dodatkowych potencjalnych kontrahentów. Ochroń własny biznes, zanim odczujesz negatywne skutki awarii serwera.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena